Fox: 260 mln USD z reklam w Super Bowl
Telewizja Fox uzyska 225 milionów dolarów dochodów z reklam, którepokaże na swojej antenie w trakcie niedzielnej transmisji z SuperBowl.
Oprócz samego finału rozgrywek zawodowej ligi futboluamerykańskiego NFL, dane te uwzględniają czterogodzinny programprzed meczem oraz godzinny odcinek serialu "Dr House", który nadanyzostanie po transmisji - informuje serwis Mediaweek, powołując sięna źródła zaznajomione ze sprawą.
Do tego dojdzie jeszcze 35 milionów dolarów, jakie Fox uzyskadzięki relacjom z Super Bowl w swoich lokalnych stacjach, co dałączny dochód na poziomie 260 milionów dolarów.
Sama relacja z meczu pomiędzy drużynami New England Patriots iNew York Giants, obejmująca 63 jednostki reklamowe, przyniesieFoxowi 170 milionów dolarów. Przeciętna cena jednego półminutowegospotu wyniosła 2,7 miliona dolarów.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Fox: 260 mln USD z reklam w Super Bowl