SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fox: 260 mln USD z reklam w Super Bowl

Telewizja Fox uzyska 225 milionów dolarów dochodów z reklam, którepokaże na swojej antenie w trakcie niedzielnej transmisji z SuperBowl.

Oprócz samego finału rozgrywek zawodowej ligi futboluamerykańskiego NFL, dane te uwzględniają czterogodzinny programprzed meczem oraz godzinny odcinek serialu "Dr House", który nadanyzostanie po transmisji - informuje serwis Mediaweek, powołując sięna źródła zaznajomione ze sprawą.

Do tego dojdzie jeszcze 35 milionów dolarów, jakie Fox uzyskadzięki relacjom z Super Bowl w swoich lokalnych stacjach, co dałączny dochód na poziomie 260 milionów dolarów.

Sama relacja z meczu pomiędzy drużynami New England Patriots iNew York Giants, obejmująca 63 jednostki reklamowe, przyniesieFoxowi 170 milionów dolarów. Przeciętna cena jednego półminutowegospotu wyniosła 2,7 miliona dolarów.

źródło: Mediaweek

Dołącz do dyskusji: Fox: 260 mln USD z reklam w Super Bowl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl