"Gość Niedzielny" przed "Polityką", "Wprost" w dół o 34 proc.
Największe tygodniki opinii zamknęły styczeń 2010 r. spadkiem sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Liderem był "Gość Niedzielny", najwięcej - aż 34 proc. - stracił "Wprost" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem "Gościa Niedzielnego" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny) w styczniu w 2010 r. wyniosła 139 693 egz., czyli o 7 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu 2009 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Tuż za "GN" uplasowała się "Polityka" ze sprzedażą ogółem na poziomie 134 537 egz. (spadek o 8 proc.).
Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 104 459 egz. (spadek o 1 proc.). Na czwartej pozycji uplasował się "Wprost" (AWR "Wprost"), który miał sprzedaż mniejszą o 34 procent niż w styczniu 2009 roku.
|
2010 | 2009 | ||
ZKDP | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem |
Gość Niedzielny | 197 400 | 139 693 | 186 304 | 129 290 |
Polityka | 198 854 | 134 537 | 217 758 | 146 747 |
Newsweek Polska | 165 767 | 104 459 | 186 415 | 105 675 |
Wprost | 167 347 | 85 007 | 233 319 | 129 010 |
Przekrój | 85 000 | 38 802 | 101 511 | 49 504 |
Przewodnik Katolicki | 37 617 | 28 301 | 31 966 | 28 381 |
Przegląd | 68 100 | 21 937 | 69 300 | 23 551 |
Tygodnik Powszechny | 40 657 | 16 948 | 45 917 | 21 836 |
|
||||
2010/2009 | ||||
|
styczeń | grudzień | ||
ZKDP | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem |
Gość Niedzielny | 197 400 | 139 693 | 205 692 | 153 920 |
Polityka | 198 854 | 134 537 | 219 334 | 151 370 |
Newsweek Polska | 165 767 | 104 459 | 177 981 | 105 567 |
Wprost | 167 347 | 85 007 | 167 653 | 88 882 |
Przekrój | 85 000 | 38 802 | 84 983 | 42 480 |
Przewodnik Katolicki | 37 617 | 28 301 | 34 796 | 28 433 |
Przegląd | 68 100 | 21 937 | 68 100 | 23 801 |
Tygodnik Powszechny | 40 657 | 16 948 | 40 028 | 19 395 |
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem była "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś), która w styczniu 2010 r. sprzedała się w ilości 336 351 egz. (wzrost o 7 proc.).
|
2010 | 2009 | ||
ZKDP | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem |
Tygodnik Angora | 494 724 | 336 351 | 454 622 | 313 687 |
Forum | 30 148 | 16 901 | 34 101 | 18 221 |
|
||||
2010/2009 | ||||
|
styczeń | grudzień | ||
ZKDP | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem |
Tygodnik Angora | 494 724 | 336 351 | 494 111 | 333 116 |
Forum | 30 148 | 16 901 | 33 641 | 19 359 |
Dołącz do dyskusji: "Gość Niedzielny" przed "Polityką", "Wprost" w dół o 34 proc.