Groupon: strata i wzrost przychodu w III kw., prawie 40 mln aktywnych klientów
Serwis zakupów grupowych Groupon zaprezentował swoje wyniki finansowe za III kwartał bieżącego roku.
W III kwartale 2012 roku Groupon zanotował stratę netto w wysokości blisko 3 milionów dolarów, w porównaniu do 54,2 miliona dolarów straty w analogicznym okresie roku 2011.
W tym samym czasie przychód firmy zwiększył się o 32,2 proc., z 430,2 miliona dolarów do 568,6 miliona dolarów.
Groupon podał, że globalna liczba aktywnych klientów serwisu (klienci, którzy dokonali zakupu kuponu w poprzednich dwunastu miesiącach) wzrosła w ujęciu rocznym o 37 proc., do 39,5 miliona na koniec września. Z kolei liczba obsłużonych przez firmę sprzedawców przekroczyła w III kwartale (trzeci kwartał z rzędu) granicę 100 000.
Groupon prognozuje, że w IV kwartale bieżącego roku jego przychód wyniesie od 625 milionów dolarów do 675 milionów dolarów i będzie wyższy rok do roku o 27-37 proc.
Dołącz do dyskusji: Groupon: strata i wzrost przychodu w III kw., prawie 40 mln aktywnych klientów