Groupon znów ze stratą i wzrostem przychodu. 53,2 mln aktywnych klientów
Groupon zakończył na minusie II kwartał 2014 roku. Wzrósł za to przychód firmy, jak również liczba aktywnych klientów, którzy coraz częściej korzystają z jej oferty z poziomu urządzeń mobilnych.
W II kwartale bieżącego roku Groupon zanotował stratę netto w wysokości 22,9 miliona dolarów, w porównaniu do 7,6 miliona dolarów straty w analogicznym okresie roku 2013.
Za to przychód firmy zwiększył się w tym samym czasie o 23,5 proc., z 608,7 miliona dolarów do 751,6 miliona dolarów.
Groupon podał, że globalna liczba aktywnych klientów serwisu (klienci, którzy dokonali zakupu kuponu w poprzednich dwunastu miesiącach) wzrosła w ujęciu rocznym o 25 proc., do 53,2 miliona na koniec czerwca br. 22,6 miliona z nich pochodziło z Ameryki Północnej, 14,5 miliona z regionu EMEA, a 16,1 miliona z pozostałych części świata.
W czerwcu br. ponad połowę transakcji klienci Groupona przeprowadzili za pomocą urządzeń mobilnych. Aplikacje mobilne firmy pobrało jak dotąd blisko 92 miliony użytkowników.
Groupon prognozuje, że w III kwartale br. jego przychód wyniesie od 720 milionów dolarów do 770 milionów dolarów.
Dołącz do dyskusji: Groupon znów ze stratą i wzrostem przychodu. 53,2 mln aktywnych klientów