Grupa o2 łączy Wykop i Pinterest w PudelekX.pl
Grupa o2 uruchomiła serwis PudelekX.pl, w którym internauci mogą polecać sobie treści z różnych stron w formie grafik i wideo. To trzecia witryna o2 pod marką Pudelek.
PudelekX.pl działa na zasadach typowych dla serwisu rekomendacyjnego: zalogowani użytkownicy mogą dodawać linki do ciekawych informacji i materiałów, a wszyscy internauci mogą głosować na te, które im się podobają (klikając na symbol serca). 10 najpopularniejszych linków jest prezentowanych na stronie głównej w osobnej kolumnie, a 90 kolejnych trafia do trzech pozostałych kolumn. Pozostałe linki są prezentowane na dalszych podstronach.
- PudelekX to tygiel, w którym mieszamy kulturę obrazkową i tabloid z kulturą wysoką, poważnym newsem, tematami społecznymi - mówi Michał Brański, członek zarządu Grupy o2. - Formuła pinterestowego streamu pozbawionego kategoryzacji użyta dla newsów daje wrażenie żywego tempa, wysokokaloryczności, nieobliczalności - dodaje.
Grupa o2 ma już serwis rekomendacyjny Kciuk.pl, na którym jednak grafiki są zdecydowanie mniej eksponowane. Jak wynika z badania Megapanel PBI/Gemius, w styczniu br. Kciuk miał 535 tys. użytkowników i 3,8 mln odsłon.
PudelekX.pl jest trzecim serwisem Grupy o2 o nazwie Pudelek. Działający od 7 lat Pudelek.pl to najpopularniejszy serwis o show-biznesie, w styczniu br. zanotował 2,44 mln użytkowników i 210 mln odsłon, a uruchomiony rok temu Pudelek.tv miał w styczniu 1,07 mln real users i 7 mln odsłon (zobacz szczegółowe dane Megapanelu).
Dołącz do dyskusji: Grupa o2 łączy Wykop i Pinterest w PudelekX.pl