Grupa Radiowa Time: reorganizacja i awanse w dziale sprzedaży krajowej
Dział sprzedaży krajowej Time zmienił swoją strukturę organizacyjną. Jednocześnie na stanowiska managerskie awansowali Anna Jagiełło, Eliza Pawlik, Ewa Borowiecka, Jolanta Kulińska, Beata Gmurkowska, Artur Bińczyk, Elżbieta Szarszaniewicz i Monika Sawicka.
Reorganizacja działu sprzedaży krajowej Grupy Radiowej Time (obejmującej stacje Eska, Eska Rock, VOX FM i Wawa) oznacza przede wszystkim nowy podział obowiązków i funkcji. - Zapewni to większą efektywność pracy działu i poprawę jakości jego usług, co z pewnością odczują zarówno agencje, jak i klienci bezpośredni - przekonuje Marcin Tomczyk, dyrektor sprzedaży krajowej Time.
W efekcie zmian na stanowiska managerskie w dziale awansowały Anna Jagiełło i Eliza Pawlik (wcześniej key account executive), Ewa Borowiecka (dotychczas account executive) oraz Jolanta Kulińska (wcześniej starszy specjalista ds. realizacji zleceń). Natomiast stanowisko key accountów objęli Beata Gmurkowska, Artur Bińczyk, Elżbieta Szarszaniewicz i Monika Sawicka, do tej pory pełniący w dziale obowiązki account executive.
Dołącz do dyskusji: Grupa Radiowa Time: reorganizacja i awanse w dziale sprzedaży krajowej