Guy Beach globalnym prezesem IPG Mediabrands
Guy Beach, dotychczasowy globalny dyrektor finansowy sieci IPG Mediabrands (należą do niej agencje UM, Initiative, Reprise) awansował na stanowisko globalnego prezesa tej firmy. W dotychczasowej roli zastąpi go Marlene Pelage.
Guy Beach na nowym stanowisku będzie odpowiadał za kierowanie operacyjną transformacją sieci medialnej, z naciskiem na zapewnienie elastyczności dla klientów.
Beach był dyrektorem finansowym Mediabrands od dwóch lat. Od ośmiu lat zajmuje stanowiska kierownicze w Mediabrands:globalnego dyrektora handlowego i dyrektora operacyjnego, a wcześniej zajmował stanowiska kierownicze w agencjach UM i Initiative.
W swojej nowej roli globalnego prezydenta będzie miał za zadanie kierowanie transformacją sieci mediów Interpublic, w tym wprowadzanie lepszych sposobów pracy z naciskiem na zwinność i szybkość, a także osiąganie celów zrównoważonego rozwoju na całym świecie.
Na dotychczasowym stanowisku dyrektora finansowego zastąpi go Marlene Pelage, ostatnio dyrektorka finansowa Charles Schwab Bank. W swojej poprzedniej roli zarządzała aktywami o wartości 280 mld USD. Wcześniej zajmowała stanowiska w zarządzaniu ryzykiem i rozwoju strategicznym w Credit Agricole Indosuez w Londynie i Hongkongu.
Pelage będzie zarządzać globalnym IPG Mediabrands P&L, z globalną marką i regionalnymi dyrektorami finansowymi oraz globalnymi kontrolerami w całej sieci IPG Mediabrands, którzy będą jej raportować, a także nadzorować korporacyjne funkcje planowania finansowego i analizy.
Dołącz do dyskusji: Guy Beach globalnym prezesem IPG Mediabrands