H+K Strategies i Netizens będą wspólnie przygotowywać oferty dla klientów
Agencja Hill+Knowlton Strategies zawarła porozumienie o strategicznej współpracy z domem produkcyjnym Netizens. Współpraca z jego działem R&D ma dać H+K Strategies możliwość uzupełnienia oferty komunikacyjnej o najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne.
Propozycje programowe dla obecnych i przyszłych klientów H+K będą uzupełniane o innowacyjne rozwiązania bazujące na najnowszych trendach w komunikacji i technologii, takich jak internet rzeczy, rzeczywistość rozszerzona, smarttags,czy physical interaction.
Umowa pomiędzy Netizens a H+K Strategies została zawarta na czas nieokreślony. Obejmuje wspólne przygotowywanie ofert, w ramach którego H+K odpowiedzialne jest za część komunikacyjną, a Netizens – technologiczną.
- Oprócz oferowania klientom agencji tradycyjnych usług PR konsekwentnie rozszerzamy nasze kompetencje i możliwości o najnowsze trendy rynkowe. Aby przygotować naprawdę skuteczną kampanię potrzebne są dwa podstawowe elementy. Po pierwsze musimy rozumieć rynek i naszych odbiorców – tu pomocne są tradycyjne narzędzia komunikacyjne, po drugie - musimy przekuć to w skuteczne działanie, obejmujące również wykorzystanie nowoczesnych technologii. Jako agencja mająca doświadczenie w pracy dla największych marek technologicznych świata, jak Facebook, Microsoft, Spotify czy Uber, jesteśmy przekonani o wzrastającym znaczeniu innowacyjnych rozwiązań w komunikacji. Stąd pomysł na połączenie kompetencji: strategiczno-kreatywnej ekspertyzy H+K Strategies i technologicznego doświadczenia Netizens - uzasadnia Grzegorz Szczepański, CEO w H+K Strategies.
Za bieżącą obsługę funkcjowania partnerstwa odpowiadają: po stronie Netizens - business development manager Aneta Zabiegała, a po stronie H+K Strategies - brand practice director Maciej Szaroleta.
Dołącz do dyskusji: H+K Strategies i Netizens będą wspólnie przygotowywać oferty dla klientów