H&M chce być eko i kontynuuje kampanię „Conscious”
H&M zdecydowało się przedłużyć kampanię, która prezentuje markę jako proekologiczną. Ambasadorką akcji, zaplanowanej na wiosnę 2014 roku, została amerykańska modelka i aktorka Amber Valletta.
Conscious i Conscious Exclusive to dwie kolekcje H&M, które marka zapowiedziała na wiosnę przyszłego roku. Ubrania z tej serii, podobnie jak poprzednio, będą wykonane z ekologicznych materiałów: bawełny pochodzącej w 100 proc. z recyklingu, tencelu czy konopii. Dostępne będą w 150 sklepach marki na całym świecie oraz w sprzedaży online.
Na początku br. twarzą kampanii była Vanessa Paradis, jednak H&M nie zdecydowało się przedłużyć z nią kontraktu. Nowa kolekcja ubrań marki trafi do sklepów 10 kwietnia 2014 roku.
Dołącz do dyskusji: H&M chce być eko i kontynuuje kampanię „Conscious”