Hand Made odpowiada za linię graficzną wydarzeń Krakowskie Noce
Wydział Kultury i Dziedzictwa Narodowego UMK kolejny raz powierzył agencji reklamowej Hand Made opiekę nad identyfikacją wizualną cyklu wydarzeń Krakowskie Noce - w internecie i przestrzeni publicznej Krakowa.
Agencja Hand Made opracowała linię graficzną dla cyklu wydarzeń, które odbywają się co roku w Krakowie od maja do października, co miesiąc przez jedną noc.
Stworzona przez agencję w ub.r. linia kreatywna została wysoko oceniona i dlatego w tym roku ponownie Hand Made będzie promować wydarzenia kulturalne w przestrzeni miejskiej, BTL, jak i w digitalu.
Na plakatach, banerach i folderach zostanie pokazany księżyc oraz jego fazy zaaranżowane w subtelnej grafice. Każda faza księżyca przypisana została innej nocy.
Krakowskie Noce ruszają 17 maja, a zakończą się w październiku. Noc Muzeów odbędzie się 17/18 maja, Noc Teatrów - 15/16 czerwca, Noc Tańca - 16/17 czerwca, Noc Jazzu - 13/14 lipca, Noc Cracovia Sacra - 14/15 sierpnia, Noc Poezji - 12/13 października.
Dołącz do dyskusji: Hand Made odpowiada za linię graficzną wydarzeń Krakowskie Noce