Hand Made przygotuje dla PIP kampanię dotyczącą bezpieczeństwa pracy
Agencja reklamowa Hand Made po wygranym przetargu przygotuje na zlecenie Państwowej Inspekcji Pracy kampanię społeczną dotyczącą bezpieczeństwa pracy przy obróbce drewna. Działania te mają być realizowane w tym i w przyszłym roku.
Oprócz Hand Made w przetargu brały udział firmy Formind, Grupa Eskadra, Masaporta Jerzy Gnatowski, Fabryka Komunikacji Społecznej, Radna i dsk.
Agencja Hand Made odpowiada za przygotowanie strategii medialnej i kreacji kampanii, która ma obejmować prasę, radio i internet.
Akcja realizowana będzie w dwóch etapach. W tym roku - we wrześniu i październiku, w 2017 roku - w marcu i kwietniu. Budżet każdego etapu wynosi ok. 400 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Hand Made przygotuje dla PIP kampanię dotyczącą bezpieczeństwa pracy