„Harper's Bazaar” ze sprzedażą na poziomie 60 tys. egz.
Pierwszy numer luksusowego miesięcznika „Harper's Bazaar” (Marquard Media Polska) sprzedał się w liczbie 59 873 egz. - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
Wydanie to ukazało się 14 lutego br. w nakładzie 97 650 egz. Pozostało w sprzedaży przez około dwa miesiące (14 marca br. do sprzedaży trafił drugi numer i przez kilka tygodni w punktach sprzedaży można było kupić oba wydania). Debiut magazynu wspierała kampania reklamowa m.in. w telewizji, prasie i internecie (więcej na ten temat).
„Harper's Bazaar” to luksusowy miesięcznik poświęcony głównie modzie. Redaktor naczelną polskiej edycji pisma jest Joanna Góra. Magazyn kosztuje 11,99 zł. Wydawany jest na licencji Hearst Inc.
>>> Mocno spadła sprzedaż pism luksusowych, „Twój Styl” liderem
Dołącz do dyskusji: „Harper's Bazaar” ze sprzedażą na poziomie 60 tys. egz.