Hasła reklamowe Mazur i Zakopanego najbardziej zachęcają Polaków
Slogany reklamowe Mazur i Zakopanego Polacy uznają za najbardziej zachęcające do odwiedzenia tych miejsc – wynika z sondażu GfK Polonia dla „Rzeczpospolitej”. Nieco mniejsze wrażenie robią hasła Gdańska, Krakowa i Sopotu.
26 proc. Polaków wskazało hasło „Mazury – cud natury” jako jeden z pięciu sloganów reklamowych polskich miast i regionów najbardziej zachęcających do ich odwiedzenia. To hasło okazało się najskuteczniejsze również w ubiegłorocznej edycji sondażu, który GfK Polonia realizuje na zlecenie „Rzeczpospolitej”. W tym roku badanie w dniach 21–23 sierpnia objęło tysiąc dorosłych osób.
Natomiast 21 proc. Polaków za jedno z najbardziej zachęcających „terytorialnych” haseł reklamowych uznało slogan „Zakopane – najbliżej Tatr”. Na 18 proc. respondentów takie wrażenie zrobiło hasło „Gdańsk – morze możliwości”, a na 17 proc. – slogany „Magiczny Kraków” i „Sopot – kurort pełen życia”.
Z kolei hasła „Zakochaj się w Warszawie” i „Świętokrzyskie czaruje – poleć na weekend” za mocno zachęcające do odwiedzenia tych miejsc uznało tylko po 9 proc. Polaków. O sloganie „Poznań – miasto know how” taką opinię ma tylko 6 proc. respondentów. Najgorzej w sondażu oceniono hasło „Bolesławiec – miasto ceramiki”, które jako skutecznie zachęcające do wizyty w tym mieście uznał tylko 1 proc. ankietowanych.
Dołącz do dyskusji: Hasła reklamowe Mazur i Zakopanego najbardziej zachęcają Polaków