Heineken pokazuje w reklamie, jak dbać o zachowanie dystansu społecznego
Producent piwa Heineken w nowej kampanii reklamowej stawia na edukację klientów, którzy wybierają się do pubów po okresie lockdownu.
W nowym spocie reklamowym Heineken pokazuje, jak klienci barów i pubów zachowują zasady reżimu sanitarnego po okresie zamknięcia lokali gastronomicznych z powodu Covid-19.
Widzimy zatem ludzi witających się przybiciem łokci zamiast podawania ręki, odstępy między klientami przy barze, ostrożne mycie rąk i otwieranie drzwi. Marka w ten sposób zachęca do zachowania zasad społecznej odpowiedzialności w dobie pandemii koronawirusa.
There’s one thing better than a night out. Another night out. #SocialiseResponsibly to keep bars open. pic.twitter.com/qzUcZwdfJ7
— Heineken (@Heineken) July 24, 2020
Film reklamowy można oglądać na kanałach mediów społecznościowych Heinekena.
Heineken wspiera gastronomię po ponownym otwarciu
Spot wspiera inicjatywę "Back to the bars", którą piwna marka kieruje do branży HoReCa po okresie pandemicznego lockdownu. Globalna kampania ma pomagać w przestrzeganiu przez lokale przepisów bezpieczeństwa, tak by mogły pozostać już otwarte mimo występowania koronawirusa i przyciągać klientów. Akcję "Back to the bars" przygotowano łącznie na 17 rynków na całym świecie (m.in. w Brazylii, Hiszpanii, Francji, Singapurze, Malezji, Belgii).
Czytaj więcej: Wygraj 10 tys. dolarów
Kampania "Back to the bars" działa także w Polsce pod hasłem "Gastroakcja". Na nasz lokalny rynek Heineken przygotował promocję, w ramach której lokale gastronomiczne mogą wygenerować dla klientów vouchery na darmowe piwo Żywiec do każdego złożonego zamówienia za minimum 50 zł. W akcji bierze udział kilkadziesiąt restauracji i pubów w całym kraju.
Dołącz do dyskusji: Heineken pokazuje w reklamie, jak dbać o zachowanie dystansu społecznego