SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Helios rozpoczyna kampanię promocyjną pierwszego multipleksu w Warszawie

Od początku lutego trwa kampania promocyjna pierwszego kina sieci Helios w Warszawie. Otwarcie obiektu już 14 lutego w centrum handlowym Blue City. Działania pod hasłem „Kino marzeń" przygotowała Agencja Warszawa.

Helios w warszawskim Blue City będzie otwarty już od 14 lutego. Na odwiedzających kino będzie czekało 8 sal, w których zmieści się ponad 860 osób.

Kampania reklamowa pod hasłem „Kino marzeń" podkreśla atuty multipleksu Helios – m.in. dźwięk w systemie Dolby Atmos, rozkładane fotele w salach Helios Dream, obraz w technologii laserowej czy dwuosobowe kanapy w każdej sali kinowej.

Szeroka kampania warszawskiego Heliosa

Kampania promocyjna prowadzona jest w prasie („Gazeta Wyborcza", „Newsweek", „Naszemiasto.pl", magazyn PKP Intercity „W podróż") czy radiu (Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio Pogoda, Radio TOK FM, Radio ESKA, Radio ESKA Rock, Radio Wawa, RMF MAXXX, RMF ON).

Obejmuje również internet (Gazeta.pl, Onet, Wp.pl, Naszemiasto.pl, Filmweb, NaEkranie.pl, wpr24.pl, media społecznościowe, reklama kontekstowa w wyszukiwarkach) i na nośniki reklamy zewnętrznej (reklamy wielkoformatowe, billboardy, Backlighty, Citylighty, Bus back, ekrany ledowe w autobusach ZTM, Tramwajach Warszawskich i Kolejach Mazowieckich oraz ekrany ledowe w przestrzeni miejskiej).

Kampania potrwa do końca marca br. Za jej przygotowanie odpowiada Agencja Warszawa.

Helios  (Agora) dysponuje 46 obiektami z 261 ekranami i miejscami dla ponad 51 tys. widzów w aż 39 miastach w całym kraju. Multipleksy Helios znajdują się m.in. w Trójmieście, Katowicach, Poznaniu, Łodzi czy Wrocławiu.

Dołącz do dyskusji: Helios rozpoczyna kampanię promocyjną pierwszego multipleksu w Warszawie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AdMan
Proste różnicowanie na poziomie USP i RTB to jeszcze nie kreacja. Na razie widzę dobrane z banku zdjęć pod brief kliencki kolorowe obrazki. Każdy myślący klient mógł sam sobie zrobić taki koncept i zlecić do domu produkcyjnego jego realizację.
odpowiedź
User
Tymek
Nie mogę się doczekać że pojawi się po Cinema3D W Atrium Reduta którym w jakimś dniu nagram oraz nagram o Helios w Blue city w Marcu 2019
odpowiedź
User
AU
@Tymek: Idź może najpierw na lekcje języka polskiego, zanim cokolwiek nagrasz...
odpowiedź