Helios rozpoczyna kampanię promocyjną pierwszego multipleksu w Warszawie
Od początku lutego trwa kampania promocyjna pierwszego kina sieci Helios w Warszawie. Otwarcie obiektu już 14 lutego w centrum handlowym Blue City. Działania pod hasłem „Kino marzeń" przygotowała Agencja Warszawa.
Helios w warszawskim Blue City będzie otwarty już od 14 lutego. Na odwiedzających kino będzie czekało 8 sal, w których zmieści się ponad 860 osób.
Kampania reklamowa pod hasłem „Kino marzeń" podkreśla atuty multipleksu Helios – m.in. dźwięk w systemie Dolby Atmos, rozkładane fotele w salach Helios Dream, obraz w technologii laserowej czy dwuosobowe kanapy w każdej sali kinowej.
Szeroka kampania warszawskiego Heliosa
Kampania promocyjna prowadzona jest w prasie („Gazeta Wyborcza", „Newsweek", „Naszemiasto.pl", magazyn PKP Intercity „W podróż") czy radiu (Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio Pogoda, Radio TOK FM, Radio ESKA, Radio ESKA Rock, Radio Wawa, RMF MAXXX, RMF ON).
Obejmuje również internet (Gazeta.pl, Onet, Wp.pl, Naszemiasto.pl, Filmweb, NaEkranie.pl, wpr24.pl, media społecznościowe, reklama kontekstowa w wyszukiwarkach) i na nośniki reklamy zewnętrznej (reklamy wielkoformatowe, billboardy, Backlighty, Citylighty, Bus back, ekrany ledowe w autobusach ZTM, Tramwajach Warszawskich i Kolejach Mazowieckich oraz ekrany ledowe w przestrzeni miejskiej).
Kampania potrwa do końca marca br. Za jej przygotowanie odpowiada Agencja Warszawa.
Helios (Agora) dysponuje 46 obiektami z 261 ekranami i miejscami dla ponad 51 tys. widzów w aż 39 miastach w całym kraju. Multipleksy Helios znajdują się m.in. w Trójmieście, Katowicach, Poznaniu, Łodzi czy Wrocławiu.
Dołącz do dyskusji: Helios rozpoczyna kampanię promocyjną pierwszego multipleksu w Warszawie