Hildegard Wortmann zostanie szefową pionu i sprzedaży Audi
Hildegard Wortmann, związana z firmą BMW obejmie 1 lipca br. stanowisko szefowej pionu sprzedaży i marketingu koncernu motoryzacyjnego Audi AG. Zastąpi Brama Schota, który od nowego roku objął posadę prezesa zarządu.
Hildegard Wortmann rozpoczęła karierę zawodową w roku 1990 w koncernie Unilever, przechodząc przez wiele stanowisk, w tym product i brand managera, by zakończyć na pozycji dyrektora marketingu. Podczas pracy w tym koncernie zdobywała międzynarodowe doświadczenie w Londynie i w Nowym Jorku.
Począwszy od roku 1998, obejmowała różne stanowiska w Grupie BMW. Zaangażowana była w odnowienie marki MINI, odpowiadała za marketing przed-rozwojowy oraz za projekty innowacyjne. Następnie skoncentrowała się na stanowiskach kierowniczych w zakresie zarządzania produktowego zarówno samych samochodów, jak i obsługi posprzedażnej. W czerwcu 2016 roku została starszym wiceprezesem marki BMW. Od stycznia ub.r. jest odpowiedzialna w BMW za region sprzedaży Azji i Pacyfiku, z siedzibą w Singapurze.
- Hildegard Wortmann ma ponad 20 lat międzynarodowego doświadczenia w sprzedaży i marketingu samochodów z segmentu premium. To czyni ją osobą idealną do kształtowania innowacyjnego oblicza marki Audi oraz do przeorientowania celów jednego z najbardziej rozbudowanych pionów naszego przedsiębiorstwa - podkreślił podczas jej przedstawiania dr Herbert Diess, przewodniczący Rady Nadzorczej Audi i prezes Volkswagena.
W Audi zastąpi Brama Schota, który 1 stycznia br. objął posadę prezesa zarządu.
Dołącz do dyskusji: Hildegard Wortmann zostanie szefową pionu i sprzedaży Audi