SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Hity na czasie' biją 'Koncerty na molo'

Spośród niedzielnych relacji z koncertów muzycznych widzowieznacznie chętniej wybierają 'Hity na czasie' nadawane w TVP2 niż'Koncerty na molo' pokazywane w TVN.

W minioną niedzielę 5 sierpnia emitowane na żywo ze Szczecina"Hity na czasie" zainteresowały średnio 2,77 mln osób. - wynika zdanych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Transmisjęoglądał co czwarty widz mający włączony o tej porze telewizor.Jeszcze lepiej było w grupie wiekowej 16-49 lat, gdzie udziały TVP2podczas emisji programu wyniosły 30,9 proc.

Najwięcej osób przyciągnęła ostatnia cześć szczecińskiegokoncertu wyemitowana ok. 21.50. Oglądało ją 3 mln widzów. Nadawanączęściowo w tym samym czasie w TVN retransmisję drugiego już"Koncertu na molo" obejrzało natomiast 804 tys. widzów przyudziałach w rynku na poziomie 9,93 proc. w grupie 4+ i 11,3 proc. wgrupie 16-49.



Wszyscy 4+
16 - 49
Program/dataStartwid tys.udz%wid tys.udz%
Hity na czasie -TVP2
05.08.200720:102 38121,481 19325,7
05.08.200721:012 95224,131 74731,9
05.08.200721:483 00027,881 85435,2
średnia
2 77224,491 59330,9
SF 2007Koncert na molo - TVN
05.08.200722:018049,9348311,3

"Hity na czasie" okazały się lepsze od sopockich koncertów namolo również w poprzednią niedzielę 29 lipca. Wtedy retransmisję zmuzycznego eventu Dwójki i Eski w Gdańsku obejrzało 2,35 mln osób(udziały 21,69 proc.), zaś występy gwiazd na molo w TVNprzyciągnęły przed ekrany 780 tys. widzów (udziały 9,74 proc.)



Wszyscy 4+
16 - 49
Program/dataStartwid tys.udz%wid tys.udz%
Hity na czasie -TVP2
29.07.200721:072 28719,191 22522,1
29.07.200721:552 41824,181 36626,3
średnia
2 35221,681 29724,2
SF 2007Koncert na molo - TVN
29.07.200722:007809,7448711,2

Zarówno "Hity na czasie" jak i "Koncerty na molo" oglądane sągłównie przez kobiety. Dwójkowe koncerty przyciągają przedtelewizory przede wszystkim ludzi w wieku od 25 do 54 latmieszkających na wsiach i w mniejszych miastach, zaś eventy TVNśledzi widownia miejska pomiędzy 25. a 64. rokiem życia. Oglądającyoba programy mają podobne wykształcenie, głównie zawodowe iśrednie.

Profil widowni %(dane z 5 sierpnia br.)

Hity na czasieSF 2007 Koncert na molo
Mężczyźni 4+40,844,6
Kobiety 4+59,255,5
Dzieci 4-159,39
Wiek 16-249,88,9
Wiek 25-3417,815,7
Wiek 35-4421,322,3
Wiek 45-5418,221,4
Wiek 55-6410,615,7
Wiek 65+136,9
Wieś47,925,6
Miasta do 100.00031,136,3
Miasta >100.0002138,1
Wykszt. podstawowe25,923,9
Wykszt. zawodowe29,129,8
Wykszt. średnie27,136,1
Wykszt. wyższe12,28,4

Dołącz do dyskusji: 'Hity na czasie' biją 'Koncerty na molo'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl