'Hity na czasie' biją 'Koncerty na molo'
Spośród niedzielnych relacji z koncertów muzycznych widzowieznacznie chętniej wybierają 'Hity na czasie' nadawane w TVP2 niż'Koncerty na molo' pokazywane w TVN.
W minioną niedzielę 5 sierpnia emitowane na żywo ze Szczecina"Hity na czasie" zainteresowały średnio 2,77 mln osób. - wynika zdanych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Transmisjęoglądał co czwarty widz mający włączony o tej porze telewizor.Jeszcze lepiej było w grupie wiekowej 16-49 lat, gdzie udziały TVP2podczas emisji programu wyniosły 30,9 proc.
Najwięcej osób przyciągnęła ostatnia cześć szczecińskiegokoncertu wyemitowana ok. 21.50. Oglądało ją 3 mln widzów. Nadawanączęściowo w tym samym czasie w TVN retransmisję drugiego już"Koncertu na molo" obejrzało natomiast 804 tys. widzów przyudziałach w rynku na poziomie 9,93 proc. w grupie 4+ i 11,3 proc. wgrupie 16-49.
Wszyscy 4+ | 16 - 49 | ||||
Program/data | Start | wid tys. | udz% | wid tys. | udz% |
Hity na czasie -TVP2 | |||||
05.08.2007 | 20:10 | 2 381 | 21,48 | 1 193 | 25,7 |
05.08.2007 | 21:01 | 2 952 | 24,13 | 1 747 | 31,9 |
05.08.2007 | 21:48 | 3 000 | 27,88 | 1 854 | 35,2 |
średnia | 2 772 | 24,49 | 1 593 | 30,9 | |
SF 2007Koncert na molo - TVN | |||||
05.08.2007 | 22:01 | 804 | 9,93 | 483 | 11,3 |
"Hity na czasie" okazały się lepsze od sopockich koncertów namolo również w poprzednią niedzielę 29 lipca. Wtedy retransmisję zmuzycznego eventu Dwójki i Eski w Gdańsku obejrzało 2,35 mln osób(udziały 21,69 proc.), zaś występy gwiazd na molo w TVNprzyciągnęły przed ekrany 780 tys. widzów (udziały 9,74 proc.)
Wszyscy 4+ | 16 - 49 | ||||
Program/data | Start | wid tys. | udz% | wid tys. | udz% |
Hity na czasie -TVP2 | |||||
29.07.2007 | 21:07 | 2 287 | 19,19 | 1 225 | 22,1 |
29.07.2007 | 21:55 | 2 418 | 24,18 | 1 366 | 26,3 |
średnia | 2 352 | 21,68 | 1 297 | 24,2 | |
SF 2007Koncert na molo - TVN | |||||
29.07.2007 | 22:00 | 780 | 9,74 | 487 | 11,2 |
Zarówno "Hity na czasie" jak i "Koncerty na molo" oglądane sągłównie przez kobiety. Dwójkowe koncerty przyciągają przedtelewizory przede wszystkim ludzi w wieku od 25 do 54 latmieszkających na wsiach i w mniejszych miastach, zaś eventy TVNśledzi widownia miejska pomiędzy 25. a 64. rokiem życia. Oglądającyoba programy mają podobne wykształcenie, głównie zawodowe iśrednie.
Profil widowni %(dane z 5 sierpnia br.) | ||
Hity na czasie | SF 2007 Koncert na molo | |
Mężczyźni 4+ | 40,8 | 44,6 |
Kobiety 4+ | 59,2 | 55,5 |
Dzieci 4-15 | 9,3 | 9 |
Wiek 16-24 | 9,8 | 8,9 |
Wiek 25-34 | 17,8 | 15,7 |
Wiek 35-44 | 21,3 | 22,3 |
Wiek 45-54 | 18,2 | 21,4 |
Wiek 55-64 | 10,6 | 15,7 |
Wiek 65+ | 13 | 6,9 |
Wieś | 47,9 | 25,6 |
Miasta do 100.000 | 31,1 | 36,3 |
Miasta >100.000 | 21 | 38,1 |
Wykszt. podstawowe | 25,9 | 23,9 |
Wykszt. zawodowe | 29,1 | 29,8 |
Wykszt. średnie | 27,1 | 36,1 |
Wykszt. wyższe | 12,2 | 8,4 |
Dołącz do dyskusji: 'Hity na czasie' biją 'Koncerty na molo'