Hołowczyc i Marszałek w reklamach Lotto dziękują graczom za wsparcie polskiego sportu (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Lotto (Totalizator Sportowy) kierowcy Krzysztof Hołowczyc i Bartłomiej Marszałek dziękują graczom za wspieranie polskiego sportu. Akcję przygotowały firmy marketingowe 2012 Agency, Bomaye i ZenithOptimedia Group.
Nowe spoty Lotto pokazują, jak kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc i motorowodniak Bartłomiej Marszałek dziękują osobom grającym w tę grę. Kampania podkreśla, że z każdej złotówki wydanej przez graczy na kupony Lotto 19 groszy jest przekazywane przez Totalizator Sportowy na sponsorowanie polskiej kultury i sportu.
Hołowczyc i Marszałek jako członkowie Lotto Teamu biorą udział w organizowanym przez Totalizator Sportowy projekcie Szkoła Mistrzów Lotto, w ramach którego występują także w zawodach pokazowych.
Kampania reklamowa z udziałem kierowców jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne TVP, TVN i Polsatu), internet (Interia, Gazeta, Onet, WP.pl, serwisy sportowe i rozrywkowe) oraz kina (sieci Multikino i Cinema City). Potrwa do końca br.
Kreacją reklam zajęła się agencja 2012 Agency, spoty wyprodukował dom produkcyjny Bomaye , a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Hołowczyc i Marszałek w reklamach Lotto dziękują graczom za wsparcie polskiego sportu (wideo)