Hortex wprowadza soki Zimnotłoczone, reklamy pod hasłem "Prosto z natury" (wideo)
Marka Hortex wprowadza na rynek nowy produkt - soki Zimnotłoczone. W związku z tym rusza kampania reklamowa zwiastująca nowy wizerunek marki oparty na pozycjonowaniu "Hortex. Prosto z natury". Działania przygotowały Opus B, Mediacom, Dobro Films, Chimney i F11.
Soki Zimnotłoczone to nowość w portfolio Hortexu, skierowana do młodszej grupy odbiorców. Linia soków Zimnotłoczonych składa się z czterech smaków: Jabłko polskie, Multiwitamina z afrykańskim mango, Pomarańcza brazylijska oraz Pomidor prowansalski.
- Cele biznesowe, które postawiliśmy przed marką Hortex wymagały zmiany pozycjonowania. Strategia, jaką obraliśmy ma na celu między innymi dotarcie do młodszej grupy odbiorców - mówi Michał Szewczyk, dyrektor kategorii soki/nektary/napoje w Hortex.
Na potrzeby kampanii przygotowano spot reklamowy, który trafił do emisji w telewizji i internecie. Podkreśla się w nim wysoką zawartość owoców w Zimnotłoczonych.
– Świat natury to świat wielobarwny, dlatego stawiamy na mocną paletę kolorystyczną. Nowa strona wizualna skupia się na tym, co istotne i naturalne dla marki: owoce, warzywa i produkty. Proste, wyraziste, plakatowe podejście do elementów graficznych i animacyjnych buduje wizerunek marki nowoczesnej i dynamicznej, a także autentycznej i bliskiej – wyjaśnia Piotr Olszewski, general creative director w Opus B.
Kampania obejmuje działania w telewizji, internecie, a także materiały promocyjne w sklepach. Kampania potrwa przez najbliższe miesiące.
Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada zespół Opus B. Agencja jest także autorem nowego świata wizualnego marki. Spot wyprodukowało Dobro Films, postprodukcją zajęło się studio Chimney. Za całość działań w internecie odpowiada agencja F11, a strategię mediową i zakup mediów zapewnił Mediacom.
Projekt nowego logo Hortex oraz projekty opakowań soków Zimnotłoczonych stworzyła agencja Opus B Brand Design. Autorem muzyki do spotu jest Auer.
Dołącz do dyskusji: Hortex wprowadza soki Zimnotłoczone, reklamy pod hasłem "Prosto z natury" (wideo)
zamiast rzetelnego podejścia strategicznego do marki i kategorii.