Huawei reklamuje tablet MediaPad M3 Lite 10 z blogerami podróżniczymi
W najnowszej kampanii reklamowej Huawei promuje tablet MediaPad M3 Lite 10. W trwającą do drugiej połowy grudnia akcję zaangażowani są blogerzy podróżniczy.
Nowy model tableta Huawei przeznaczony jest dla osób często podróżujących. Marka zdecydowała się na promocję produktu z udziałem przedstawicieli blogosfery. Kampania oznaczona jest specjalnym tagiem #IAM3.
W działaniach promocyjnych udział biorą autorzy blogów podróżniczych Tasteaway oraz Szpilki w Plecaku. Blogerzy podzielą się wrażeniami z wypraw i opowiedzą, jak tablet ułatwia im podróżowanie. Autorzy bloga Tasteaway odbędą podróż po Polsce, a Ewa Chojnowska ze Szpilek w Plecaku po Etiopii.
Publikacje związane z kampanią #IAM3 pojawią się na współpracujących z marką blogach oraz we własnych kanałach komunikacyjnych Huawei.
Huawei nie podaje, z jakimi agencjami współpracuje przy tej kampanii.
Dołącz do dyskusji: Huawei reklamuje tablet MediaPad M3 Lite 10 z blogerami podróżniczymi