Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain
Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do komunikacji finałów globalnego konkursu architektonicznego Architecture Students Contest.
Konsultanci Icon Strategies odpowiadają za przygotowanie koncepcji komunikacji finałów konkursu Architecture Students Contest, obsługę medialną wydarzenia, w tym relacje z dziennikarzami zagranicznymi przybywającymi do Warszawy oraz komunikację wydarzenia w mediach społecznościowych.
Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze rekomendacji.
Architecture Students Contest w Warszawie
Architecture Students Contest to międzynarodowy konkurs architektoniczny o zasięgu globalnym organizowany od 2004 roku przez Grupę Saint-Gobain. Co roku bierze w nim udział blisko trzy tysiące studentów architektury z 40 krajów, reprezentujących ponad 200 uczelni wyższych.
W organizowanej raz do roku edycji konkursu uczestnicy stają przed zadaniem rewitalizacji rzeczywistego obszaru wyznaczonego przez organizatorów w jednym z miast na świecie. W latach poprzednich były to m.in. Paryż, Madryt, Mediolan i Dubaj. W tym roku to Warszawa, gdzie w dniach 8-10 czerwca odbędzie się również globalny finał konkursu.
Dołącz do dyskusji: Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain