ID Investigation Discovery wprowadza reklamy
Od marca br. kanał dokumentalny ID Investigation Discovery rozpocznie emisję reklam. Za ich sprzedaż odpowiadać będzie biuro Discovery Media.
ID Investigation Discovery będzie dostępny w sprzedaży cennikowej, w ofercie pakietów gwarantowanej widowni, a także w ofercie niestandardowej, którą rozwija dział Brand Partnership Discovery Media.
- Włączenie ID Investigation Discovery do oferty sprzedażowej Discovery Media to naturalny krok w rozwoju tego kanału, po inwestycji w jego kontent i niedawnym poszerzeniu dystrybucji wśród abonentów Cyfrowego Polsatu i Vectry - mówi Olgierd Dobrzyński, country manager CE, Discovery Networks CEEMEA.
Kanał ten prezentuje dokumenty o zbrodniach i śledztwach. Nadaje w Polsce od 2009 roku i od tego czasu dostępny był w Cyfrze+ i na platformie N. Pod koniec ub.r. wszedł do Vectry, a od 1 lutego br. także do Cyfrowego Polsatu. Od lutego objęty jest monitoringiem telemetrycznym Nielsen Audience Measurement.
Dołącz do dyskusji: ID Investigation Discovery wprowadza reklamy