Idealne samochody w nowym spocie Liberty Direct (wideo)
W telewizji rusza nowa kampania wizerunkowa Liberty Direct. Akcję – pokazującą idealny świat bez szkód drogowych – przygotowały firmy DDB i MPG.
W nowym spocie Liberty Direct przedstawiony zostaje nieistniejący świat, w którym samochody są elastyczne i po zderzeniu samoczynnie powracają do swojej pierwotnej formy. Na końcu reklamy wraca jednak zwykła rzeczywistość, w której niezbędne są ubezpieczenia komunikacyjne.
– Poprzez intrygującą formę spotu chcemy zwrócić uwagę na sprawny i szybki system obsługi klientów – opisuje Marcin Andrzejczyk, kierownik komunikacji marketingowej Liberty Direct. Przypomnijmy, że jednocześnie w telewizji trwa sprzedażowa kampania ubezpieczyciela reklamująca polisy OC (więcej o tej akcji).
Wizerunkowy spot Liberty Direct będzie emitowany w głównych stacjach (m.in. w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie) oraz w kanałach tematycznych. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa DDB, a za zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Idealne samochody w nowym spocie Liberty Direct (wideo)