IKEA wybiera agencję do obsługi public relations w Polsce
IKEA rozpoczęła przetarg dotyczący obsługi w zakresie wewnętrznych i zewnętrznych działań komunikacji korporacyjnej, produktowej oraz public affairs w Polsce. Oprócz standardowej procedury przetargowej firma wprowadza także otwarty przegląd agencji, do którego zaprasza wszystkie agencje zainteresowane współpracą z nią.
Przetarg podzielony jest na kilka etapów. Do pierwszego - obejmującego wypełnienie ogólnego kwestionariusza o firmie IKEA zaprosiła wybrane agencje, których liczby i nazw nie podaje. Oprócz tego inne firmy zainteresowane współpracą z IKEA mogą zaprezentować się przesyłając krótki film, prezentację lub wypowiedź w środę 15 kwietnia w godz. 12-15 na adres PRPL@ikea.com.
- Spośród nadesłanych propozycji wybierzemy trzy firmy, które poprosimy o wypełnienie formularza RFI, dokładnie takiego jaki dzisiaj otrzymały agencje zaproszone przez nas do udziału w przetargu - opisuje Karolina Horoszczak, dyrektor komunikacji korporacyjnej i Public Affairs w Grupie IKEA. - Tym samym jest to szansa na wzięcie udziału w postępowaniu przetargowym na takich samych zasadach co firmy zaproszone w pierwszym etapie. Zdecydowaliśmy się na tego typu nietypowe rozwiązanie, aby dać szansę różnorodnym agencjom, których działalność mogła umknąć naszej uwadze. Zwracamy uwagę na dokonania, skuteczność, potencjał a także wartości, w oparciu o które działa firma - wylicza.
Maksymalnie trzy agencje wybrane z otwartego przeglądu 20 kwietnia będą mogły przesłać ogólne informacje o sobie. W trzecim etapie, który odbędzie się 23 i 24 kwietnia, IKEA przekaże brief najwyżej czterem wybranym agencjom. Na przełom maja i czerwca zaplanowano prezentacje przetargowe. IKEA ostatecznie wybierze agencję (lub nawet dwie-trzy, w zależności od oceny ofert i kompetencji firm) w czerwcu.
Dołącz do dyskusji: IKEA wybiera agencję do obsługi public relations w Polsce