SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ile z reklam zarabiają 'męskie' miesięczniki? „Logo” zyskało, „CKM” mocno w dół

W br. czołowe miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn cennikowo zarobiły w reklam minimalnie więcej niż przed rokiem. O ponad połowę wzrosły wpływy reklamowe „Logo”, za to o 30 proc. mniejsze zanotował „CKM”.

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że od stycznia do kwietnia br. cennikowe przychody reklamowe czterech miesięczników lifestylowych dla mężczyzn były dokładnie o 1,3 proc. wyższe niż rok wcześniej.

>>> Duże spadki w segmencie miesięczników lifestylowych dla panów

Liderujący w segmencie „Men's Health” (Motor-Presse Polska) zarobił z reklam 3 proc. mniej niż przed rokiem, a „Playboy” (Marquard Media Polska) - 0,2 proc. mniej. Za to wpływy reklamowe „Logo” (Agora) wzrosły w skali roku aż o 55,1 proc. Z kolei „CKM” (Marquard Media Polska) cennikowo zarobił z reklam 29,5 proc. mniej niż rok wcześniej.

>>> Magazyny 10 proc. więcej z reklam. „Party” i „Twój Styl” mocno w górę, „Polityka” w dół

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów dla mężczyzn (bez autopromocji)
  I-IV.2012 I-IV.2011
Men's Health 5 166 150 zł 5 322 050 zł
Logo 5 127 675 zł 3 306 400 zł
Playboy 4 394 701 zł 4 403 516 zł
CKM 3 413 759 zł 4 843 958 zł
monitorowane tytuły razem 18 102 285 zł 17 875 924 zł

W zestawieniu nie zostały uwzględnione „Stuff” i „Maxim Polska” (oba tytuły wydaje Ginza Media Group), ponieważ miały łączone numery styczniowo-lutowe, a przed rokiem jeszcze się nie ukazywały.

Dołącz do dyskusji: Ile z reklam zarabiają 'męskie' miesięczniki? „Logo” zyskało, „CKM” mocno w dół

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
radek
W życiu nie kupiłem i nie kupię żadnego piśmidła pokroju CKMu...toż to taka "gala" albo "party"...tyle że dla facetów. Zapraszam do kiosków po świeżutki nr. UważamRze.Pozdrawiam.
0 0
odpowiedź
User
heh
Logo dla facetów? Myślałem, że dla gejów...
0 0
odpowiedź