SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agata Kulesza znów promuje konto oszczędnościowe w ING Banku Śląskim (wideo)

ING Bank Śląski zaczął promocję, w ramach której na koncie oszczędnościowym przez 4 miesiące od założenia obowiązuje oprocentowanie wynoszące 2 proc. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem aktorki Agaty Kuleszy.

Agata Kulesza Agata Kulesza

W ramach promocji oprocentowanie w wysokości 2 proc. obowiązuje przez cztery miesiące od założenia konta oszczędnościowego z dostępem do systemu elektronicznego Moje ING, Dotyczy kwot do 100 tys. zł. Taka promocja potrwa do 7 września.

W spocie, emitowanym już kilka lat temu, Agata Kulesza tłumaczy synowi, że warto oszczędzać i być niezależnym finansowo. Pokazywała to na przykładzie wujka, który jest bardzo uległy wobec swojej matki, bo siedzi u niej w kieszeni.

W innych reklamach ING Banku Śląskiego przed paroma laty Agata Kulesza odgrywała taksówkarza.

- Aby zachęcić Polaków do powiększania kapitału w ING pokazujemy, że oprócz racjonalnych korzyści, oszczędności mają również wymiar psychologiczny - dają poczucie pewności i niezależności. To prawda, która nie straciła na aktualności, dlatego zdecydowaliśmy powtórzyć komunikację za którą otrzymaliśmy srebrną statuetkę w konkursie Effie Awards - opisuje Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.

Nowa akcja reklamowa jest realizowana telewizji (w stacjach ogólnopolskich i niszowych), internecie (m.in. na największych portalach i w social media) oraz oddziałach ING Banku Śląskiego (wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki).

Za obsługę reklamową ING Banku Śląskiego odpowiadają agencja Brain (reklamy ATL-owe) i GoldenSubmarine (działania w internecie) oraz dom mediowy MullenLowe MediaHub (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: Agata Kulesza znów promuje konto oszczędnościowe w ING Banku Śląskim (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl