ING promuje bankowość dla dzieci
ING w najnowszej kampanii promuje nową ofertę dla dzieci w wieku 6-12 lat – Konto Mobi z aplikacją Moje ING i dedykowaną kartą przedpłaconą.
To kolejna kampania ING, która promuje ideę asystenckości – tym razem adresując potrzeby rodziców i dzieci, szczególnie w okresie wakacyjnych wyjazdów.
– Generacja Alfa coraz szybciej wchodzi w świat bankowania. Jak pokazują badania ponad połowa rodziców dzieci 7-12 lat uważa, że dziecko w tym wieku powinno już poznawać świat finansów i nie widzi powodu, żeby unikać rozmów o pieniądzach. Dlatego z naszą ofertą dziecko może stopniowo i bezpiecznie, bo pod czułą opieką rodzica, usamodzielniać się w temacie pieniędzy – ma podgląd stanu swojego konta, może płacić kartą do limitów ustawionych przez rodzica. Rodzic natomiast może w swojej aplikacji ustawić jasne zasady, na których dziecko może korzystać z pieniędzy. Jestem przekonana, że zarówno rodzice, jak i dzieci docenią naszą propozycję – podkreśla Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Kampania obejmuje telewizję, kino, internet, social media, DM, a także oddziały i wiaty przystankowe
Agencją odpowiedzialną za kreację jest Brain, za działania digital odpowiada Gong. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mediahub.
Dołącz do dyskusji: ING promuje bankowość dla dzieci