InnerValue ze spadkiem przychodów i zysku netto
Firma Inner Corp, działająca pod marką InnerValue jako agencja relacji inwestorskich, w 2018 roku odnotowała spadek zysku netto z 386,5 tys. zł do 53,8 tys. zł.
Przychody netto ze sprzedaży agencji Inner Corp spadły w skali roku z 7,65 mln zł w roku 2017 do 5,34 mln zł w roku 2018. Zysk netto w tym czasie wyniósł 53,8 tys. zł wobec 386,5 tys. zł rok wcześniej.
Wydatki na usługi obce wyniosły w ub.r. 4,06 mln zł (wobec 6,18 mln zł w roku 2017). Koszty dzialaności operacyjnej wyniosły zaś 5,17 mln zł, w porównaniu z 7,19 mln zł w roku 2017.
Zysk z działalności operacyjnej wyniósł 101,1 tys. zł (w porównaniu do 480,2 tys. zł w roku 2017). Zysk ze sprzedaży natomiast spadł w skali roku z 462,3 tys. zł w roku 2017 do 174,8 tys. zł w roku 2018.
Na wynagrodzenia w agencji przeznaczono 708 tys. zł ( w roku 2017 było to 575,7 tys. zł).
InnerValue na swojej stronie internetowej wymienia takich klientów jak: Grupa Neuca, Energa, Enea, R22, Grupa Azoty, CD Projekt, Ciech,K2, InPost, Plus, IMS, PMPG Polskie Media, Grupa Kapitałowa SARE, ASM Group, Zortrax.
Dołącz do dyskusji: InnerValue ze spadkiem przychodów i zysku netto