Instagram z nowym logo i zmienionym interfejsem (wideo)
Facebook postanowił zmienić graficzną identyfikację aplikacji Instagram. Uzyskała ona nowe logo, zmieniono także elementy interfejsu programu. Według Instagrama obecne logo powstało we współpracy ze społecznością użytkowników i oddaje nowoczesny charakter aplikacji.
Zmiany w aplikacji Instagram zostały wprowadzone w wersjach do systemów iOS oraz Android, a konieczność tego zabiegu wyjaśniono we wpisie na platformie Medium.
Ian, szef projektantów Instagrama podkreślił, że dotychczasowy znak graficzny identyfikujący aplikację przestał swoim charakterem oddawać ewolucję całej platformy, która przez lata stała się ekosystemem internautów wymagających dopracowanych treści i szukających na Instagramie inspiracji.
Według Instagrama nowe logo jest proste i dynamiczne, a jego kolorystyka dobrze oddaje nowoczesny charakter platformy. Przy jego projektowaniu wykorzystano uwagi i sugestie użytkowników Instagrama.
Oprócz wprowadzenia nowego znaku graficznego dokonano też zmian w interfejsie Instagrama. Aplikacja ma obecnie biało-szarą stylistykę, a zdjęcia pojawiają się na białym tle. Zmieniły się także barwy i wygląd pasków nawigacyjnych w programie.
Oprócz Instagrama Facebook postanowił zmienić też ikony kilku innych aplikacji, takich jak Boomerang, Hyperlapse i Layout.
Obecnie z Instagrama korzysta w Polsce 2,4 mln użytkowników, 63 proc. z nich to kobiety.
Dołącz do dyskusji: Instagram z nowym logo i zmienionym interfejsem (wideo)