Internetowy pinball promuje piwo EB (wideo)
Ruszyła akcja promująca piwo EB (produkowane przez Grupę Żywiec), której głównym elementem jest konkurs z internetową wersją gry pinball. Działania przygotowały i realizują firmy Gong, OTO Film, MediaVest i Roots PR.
W konkursie należy na stronie Czasnaeb.pl w grze pinball zdobyć co najmniej 1 286 736 punktów (tyle wynosi rekord w tej grze z lat 90.) oraz kreatywnie odpowiedzieć na jedno pytanie. Nagrodą główną jest stacjonarna maszyna do gry pinball z rocznym zapasem piwa EB, ponadto do wygrania jest 100 odtwarzaczy boombox marki Berlin współpracujących z każdym smartfonem. Konkurs potrwa do 10 marca.
Piwo EB zostało przywrócone do sprzedaży przez Grupę Żywiec wiosną ub.r., a wspierająca to kampania była oparta na reklamach z lat 90.
Obecna akcja obejmuje reklamy w telewizji i internecie (m.in. na portalach społecznościowych i w serwisach VoD).
Koncepcję całej kampanii i kreację wszystkich reklam przygotowała agencja Gong, spot wyprodukował dom produkcyjny OTO Film, media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, a komunikacją public relations zajmuje się agencja Roots PR.
Dołącz do dyskusji: Internetowy pinball promuje piwo EB (wideo)