SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internetowy program Tomasza Lisa z ponad 30 mln wyświetleń, każdy odcinek oglądany przez 25 minut

22 dotychczasowe odcinki programu Tomasza Lisa emitowane w serwisach Onet.pl, Newsweek.pl i VoD.pl zanotowały łącznie ponad 30 mln wyświetleń. Na VoD.pl każdy odcinek oglądano średnio przez ponad 25 minut.

Program „Tomasz Lis.” jest nadawany na żywo na Onet.pl i Newsweek.pl od końca lutego, zazwyczaj w poniedziałki o godz. 19:30. W sezonie wiosennym, zakończonym 18 lipca, pokazano 21 odcinków oraz odcinek specjalny poświęcony Brexitowi. Po emisji na żywo odcinki, trwające ok. 50 minut, są dostępne w serwisie VoD.pl.

Wszystkie odcinki zanotowały w sumie ponad 30 mln wyświetleń. Najpopularniejszy jest pierwszy (z udziałem Aleksandra Kwaśniewskiego i bp. Tadeusza Pieronka), który odtworzono ponad 2 mln razy. Drugi odcinek (gośćmi byli w nim Andrzej Olechowski i Garri Kasparow) miał 1,7 mln odtworzeń, trzeci (z Jerzym Stępniem i Dorotą Wellman) i ósmy (z ks. Kazimierzem Sowa, Ireneuszem Krzemińskim i Jackiem Poniedziałkiem) - po 1,4 mln.

Na VoD.pl każdy odcinek był oglądany przeciętnie przez ponad 25 minut.

Jak już informowaliśmy, emisje na żywo programu Tomasza Lisa notowały średnio 470 tys. odtworzeń.

Przedstawiciele Grupy Onet są zadowoleni z wyników oglądalności produkcji. - Premiera internetowego programu Tomasza Lisa była bezprecedensowym wydarzeniem na polskim rynku medialnym, a jak pokazują wyniki oglądalności pierwszego sezonu, program cieszy się dużą popularnością wśród internetowych użytkowników - komentuje Aleksander Kutela, prezes firmy. - Jednocześnie jest to najbardziej wymagająca seryjna produkcja jakiej się autorsko podjęliśmy. Efekt końcowy daje nam ogromną satysfakcję i potwierdza przyjęty kierunek w realizacji internetowych programów premium - dodaje Sabina Lipska, dyrektor wideo w Grupie Onet-RAS Polska.

Nowe odcinki programu Tomasza Lisa będą emitowane od początku września.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. strony Grupy Onet-RASP zanotowały 19,53 mln realnych użytkowników i 2,77 mld odsłon, a sam portal Onet.pl - 16,55 mln użytkowników i 2,06 mld odsłon.

Dołącz do dyskusji: Internetowy program Tomasza Lisa z ponad 30 mln wyświetleń, każdy odcinek oglądany przez 25 minut

47 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ton nadaje
Boski Tomku. Boski Kolonko w 3 miesiące miał łącznie więcej odsłon na samym yt, niż Ty na wiodącym portalu w Polsce. Może zaczniesz sprzedawać w Onecie dywany? Onet więcej na tym zarobi, niż na Twojej publicystyce.
0 0
odpowiedź
User
realista
Schodząc na chwilę na ziemię realia są takie, że siedzi se dwóch przytakujących sobie kolesi z jedynie słusznej linii politycznej na tanich krzesłach w jakimś badziewnym studiu, a tu nagle mega sukces pierwszego sezonu w internetach, gra o tron i wszystkie inne amerykańskie seriale daleko w tyle. Co za kretyni dają się nabierać na jakieś pseudo badania robione przez wydawce-producenta?
0 0
odpowiedź
User
Rych
A to ciekawe zestawienie, 1,4 mln odtworzeń (brak info ile z tego na vod.pl a ile wymuszone dla kazdego na stronie glownej onet.pl - pewnie 1,36 mlm na onecie a 40 tyś na vod) i do tego spytnie pokazane ze sredni czas ogladania to 25 min - ale tu podane malym drukie pm ze srednia jest tylko z vod.pl. Calosc sugeruje ze te 1,4 mln ludzi ogladalo srednio po 25 min. Prawda jest pewnie taka ze dla calosci srednia to pewnie cos kolo 1-3 min ale pokazanie tego byloby przyznaniem sie do wpychania ludziom tego formatu. Bo taka jest niestety prawda ze jest on wpychany na sile.
0 0
odpowiedź