ipla, Onet i Tuba FM w telewizorach Samsunga (wideo)
Samsung Electronics Polska wprowadza nowe funkcje internetowe w ramach usługi Internet@ TV dostępnej w telewizorach marki Samsung.
Projekt powstał we współpracy z trzema dostawcami treści na polskim rynku - Redefine (widget ipla), Onet i Agora (twórca widgetu Tuba FM).
Wraz z zawarciem porozumień w ofercie Internet@ TV pojawi się pięć nowych widgetów, tworzonych na bieżąco na potrzeby polskich użytkowników telewizorów Samsung. Będą to ipla (materiały wideo na żądanie, w większości od Grupy Polsat), Tuba FM (30 tematycznych kanałów radia internetowego Tuba.fm) i Onet.pl (trzy widgety: Wiadomości, Biznes, Sport). W Polsce dołączą one do trzech widgetów od portalu Gazeta.pl (Finanse, Wiadomości, Repertuar Kin).
Nowe aplikacje uzupełniają listę zawierającą łącznie blisko 40 widgetów dostępnych bezpośrednio z poziomu telewizora, w tym od takich dostawców jak Facebook, Twitter, YouTube, Google, Accuweather, USA Today i Picasa.
Nowe widgety będą dostępne w większości telewizorów marki Samsung serii 6 i wyższych. Użytkownicy modeli nie obsługujących funkcji Internet@ TV mają możliwość skorzystania z niej poprzez podłączenie do telewizora odtwarzacza lub kina domowego Blu-ray marki Samsung.
Producent podaje, że w 2010 roku w Polsce sprzedano blisko 60 tys. telewizorów Samsung z funkcją Internet@TV, a do dziś z internetowych możliwości swoich odbiorników skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób, generując ponad 1 milion odsłon widgetów lokalnych.
Dołącz do dyskusji: ipla, Onet i Tuba FM w telewizorach Samsunga (wideo)