Iwona Kołodziejek na czele sprzedaży TikToka w Europie Centralnej
Do serwisu TikTok dołączyła Iwona Kołodziejek, która objęła stanowisko head of sales - key accounts dla Europy Centralnej.
Iwona Kołodziejek na nowo objętym stanowisku w TikToku będzie odpowiedzialna między innymi, za utrwalenie obecnych relacji z kluczowymi klientami firmy i pracę nad rozwojem nowych relacji w regionie, budowanie wysoko wydajnego i profesjonalnego zespołu oraz za wsparcie w wypracowaniu strategii związanych z rynkami firmy, produktami i usługami.
Raportuje do general manager Tiktoka na Europę Centralną - Sylwii Chady.
Iwona Kołodziejek z doświadczeniem w Accenture
Ostatnie miesiące Iwona Kołodziejek była niezależną doradczynią mediową. Wcześniej przez 12 lat pracowała w firmie doradczej Accenture. Ma również na koncie pracę w domach mediowych - Mindshare, ZenithOptimedia Group (managing director Optimedia), agencji reklamowej Ogilvy & Mather. Ma ponad 30-letnie doświadczenie zawodowe.
Dołącz do dyskusji: Iwona Kołodziejek na czele sprzedaży TikToka w Europie Centralnej