Jacek Dzięcielak i Paweł Pluciński założyli firmę audytorską Double Check
Jacek Dzięcielak, który do kwietnia br. był CEO Media Impact Polska, założył firmę Double Check zajmującą się audytem mediów - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. Współpracuje z Pawłem Plucińskim, wieloletnim pracownikiem Havas Media.
Firma Double Check nie rozpoczęła jeszcze działalności operacyjnej, ma to nastąpić w maju. Do tego czasu Jacek Dzięcielak nie udziela żadnych informacji o nowej spółce. Wiadomo jedynie, że będzie zajmowała się audytem wszystkich mediów.
Z informacji, do których dotarł serwis Wirtualnemedia.pl, wynika, że spółka Double Check została zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym 16 marca br. Prowadzi usługi doradcze, a jej siedziba mieści się przy ul. Moniuszki 1A w Warszawie.
Udziałowcami spółki są Jacek Dzięcielak oraz Paweł Pluciński. Obaj zasiadają także w zarządzie firmy: Dzięcielak jako chief executive officer, a Pluciński jako chief operating officer.
Jacek Dzięcielak przez ostatnie dwa i pół roku był CEO Media Impact Polska - na stanowisku tym zastąpił go Marcin Boroszko. W latach 2001-2013 związany był z Havas Media Group. Najpierw jako CEO Havas Digital (wówczas Media Contacts), a od 2003 roku jako CEO Havas Media. Od 1999 do 2001 roku był szefem marketingu w firmie Cezex. Pracował też w firmach Arctic Paper i BP.
Paweł Pluciński przez ostatnich sześć lat pracował w Havas Media Group, m.in. jako trading director oraz planning&buying director. Zastąpił go tam Maciej Kita. Wcześniej przez cztery lata Pluciński pracował w biurze reklamy Telewizji Polskiej. W latach 1995-2005 był group account managerem w Polsat Media.
Audytem mediów w Polsce zajmują się też m.in. takie firmy jak Stars i Handikap Audyt.
Dołącz do dyskusji: Jacek Dzięcielak i Paweł Pluciński założyli firmę audytorską Double Check