SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jan Pospieszalski przyciąga co tydzień 440 000 widzów

Po siedmiu odcinkach nadawany w TVP Info program “Jan Pospieszalski. Bliżej” gromadzi 440 tys. widzów, czyli tyle samo ile ogląda wtedy konkurencyjny kanał TVN 24. Talk-show ma jednak niższą widownię niż TVP Info osiągało w tym paśmie rok temu.

Program Jana Pospieszalskiego emitowany jest w czwartki o 22.30. Dane Nielsen Audience Measurement, przygotowane dla Wirtualnemedia.pl, pokazują, że udział “Bliżej” w grupie wszystkich widzów wynosi 4,43 proc. To tyle samo, ile notuje w tym czasie stacja TVN 24, emitująca “Szkło kontaktowe” i serwis “Dzień pod dniu”. Z kolei udział trzeciego kanału informacyjnego - Polsat News wynosi wtedy 0,68 proc.  Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 “Bliżej” notuje 2,14 proc. udziału, TVN 24 - 2,23 proc., a Polsat News - 0,68 proc.

Najchętniej oglądanym dotąd odcinkiem programu Pospieszalskiego było wydanie z 22 grudnia br. poświęcone temu, czy w Polsce, rozdartej ciągłym konfliktem politycznym, można uzgodnić wspólną rację stanu. Obejrzało go 570 tys. osób przy udziale wynoszącym 5,34 proc. 

Natomiast odcinek z 8 grudnia, w którym pokazano fragment filmu sugerujący, że prof. Bronisław Geremek, "zdradził ruch Solidarności", miał niespełna 400 tys. widzów. Po tym programie pojawiły się listy protestacyjne, a prezes TVP Juliusz Braun wyraził głębokie ubolewanie i przeprosił za ten odcinek (więcej na ten temat).

Audycja Jana Pospieszalskiego ma jednak mniejszą widownię niż TVP notowało w tym paśmie emisji w analogicznym okresie ub.r. - wtedy kanał śledziło bowiem 550 tys. osób, a jego udział wynosił odpowiednio 5,48 proc. i 2,89 proc. Dane telemetryczne pokazują, że program śledzą głównie osoby powyżej 50. roku życia, mieszkańcy wsi małych i dużych miast.


Jan Pospieszalski (fot. TVP)


Magazyn “Jan Pospieszalski” Bliżej” ma formułę talk-show, w czasie którego prezentowane są także reportaże o charakterze śledczym.


Widownia “Bliżej” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
10-11-2011381 0383,63%1,37%
17-11-2011412 8934,27%2,34%
24-11-2011451 3814,58%1,98%
01-12-2011431 7404,84%2,88%
08-12-2011398 4523,92%2,00%
15-12-2011441 7154,46%2,11%
22-12-2011571 1535,34%2,39%
Średnia441 4844,43%2,14%


Oglądalność konkurencji w paśmie emisji programu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN 24441 5974,43%2,23%
TVP Info441 4844,43%2,14%
Polsat News68 1630,68%0,68%


Profil widowni talk-show

  ADH %AFF
PłećMężczyźni49,50%103
Kobiety50,50%97
Wiek 4-90,40%7
 10-150,52%8
16 - 190,51%9
20 - 242,21%28
25 - 293,87%44
30 - 342,75%33
35 - 392,59%35
40 - 445,18%81
45 - 496,46%94
50 - 548,63%107
55 - 599,28%120
6057,59%285
Wlk. miastaWieś39,13%100
< 50 tys.24,28%101
50-100 tys.8,58%100
100-200 tys.5,04%62
> 200 tys.22,96%114
ZawódTop management9,10%105
Pracownicy średniego szczebla10,08%67
Pracownicy fizyczni i rolnicy12,60%63
Emeryci60,14%234
Inni8,07%26
WykształceniePodstawowe49,62%110
Średnie29,85%101
Wyższe19,60%156
Inne0,92%7


 

Dołącz do dyskusji: Jan Pospieszalski przyciąga co tydzień 440 000 widzów

66 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
opl
Przyciąga? Chyba odstrasza.
odpowiedź
User
ryzyk-fizyk
Wariat jak magnes - przyciąga opiłki.
odpowiedź
User
Expert
Janek dobrze prowadzi program. Jak ktoś nie lubi słuchać prawdy to ma problem.
odpowiedź