„Jest lato jest Loteriada!” - Conrado Moreno reklamuje Loteriadę (wideo)
Totalizator Sportowy rozpoczął tegoroczną edycję letniej loterii Loteriada, której obsługą zajmuje się agencja Unique One. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem prezentera Conrado Moreno prowadzona pod hasłem „Jest lato jest Loteriada!”.
Warunkiem wzięcia udziału w Loteriadzie jest dokonanie kupno gry lub loterii Totalizatora Sportowego: Lotto, Plus, Mini Lotto, Multi Multi, Multi Multi Plus, Keno, Kaskada, Zdrapki, Ekstra Pensja, Super Szansa. Następnie uczestnik po odbiorze kuponu Loteriady może od razu sprawdzić w kolekturze lub na stronie loteriada.pl, czy wygrał. Jeśli uczestnik odnalazł swój kod, musi skontaktować się z infolinią loterii pod nr (22) 549 30 00. Ma na to czas do 5 września br., musi też pamiętać o zachowaniu kuponu Loteriady.
W loterii do wygrania jest łącznie 285 nagród, w tym: 120 tabletów (Lenovo Tab 3), 60 smartfonów (Lenovo Moto X), 47 smartwatchów (Lenovo Moto 360), 40 notebooków (Lenovo IdeaPad) i aż 18 samochodów Mercedes-Benz Klasa A.
Loteria zaczęła się 4 lipca i potrwa do 31 sierpnia. Jej obsługą zajmuje się agencja Unique One.
Kampania reklamująca loterię jest prowadzona pod niezmienionym od wielu lat hasłem „Jest lato jest Loteriada!”, występuje w niej Conrado Moreno, prezenter Studia Lotto.
Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji, radiu, internecie oraz punktach sprzedaży. Potrwają do 31 sierpnia lub do wyczerpania puli kodów promocyjnych.
Reklamy telewizyjne i radiowe wyprodukował dom produkcyjny Propeller. Spoty telewizyjne zostały wyreżyserowane przez Martę Pruską, a kompozytorem muzyki jest Łukasz Borowiecki. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: „Jest lato jest Loteriada!” - Conrado Moreno reklamuje Loteriadę (wideo)