Justyna Pyzik deputy strategy directorem w Publicis Worldwide Polska
Justyna Pyzik, od ponad 12 lat związana z Publicis Worldwide, awansowała w agencji na stanowisko deputy strategy directora.
Pyzik do agencji Publicis dołączyła w 2006 roku, obejmując stanowisko strategic plannera. Rok później awansowała na senior strategic plannera i funkcję tę pełniła dotychczas.
- Justyna jest strategiem kompletnym. Doskonale rozumie biznes, konsumenta i komunikację. Potrafi prowadzić inspirujący i twórczy dialog z kreacją, jednocześnie z żelazną konsekwencją egzekwuje idee, które zawsze odpowiadają na brief i spełniają wysokie standardy kreatywności - komentuje Adam Miecznikowski, CSO Publicis Worldwide Polska.
Justyna Pyzik specjalizuje się w komunikacji marek z branży spożywczej, farmaceutycznej oraz finansowej i ubezpieczeniowej. Interesuje się ewolucją komunikacji kierowanej do kobiet. W dotychczasowej pracy miała okazję doradzać i pracować przy rozwoju strategii i realizacji kampanii dla największych polskich i globalnych marek takich, jak: Winiary, MAGGI, Prudential, NO-SPA, Nescafe, Nałęczowianka, Nestle NAN, Garnier, BGŻ BNP Paribas, AXA, Magne B6, Essentiale Forte, Emolium, Iwostin, Danone.
Przed dołączeniem do Publicis pracowała przez trzy lata w agencji Y&R. Jest absolwentką Instytutu Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Przez wiele lat była wykładowcą na studiach podyplomowych z psychologii reklamy na Uniwersytecie Warszawskim.
Dołącz do dyskusji: Justyna Pyzik deputy strategy directorem w Publicis Worldwide Polska