K2 Precise prowadzi działania SEM dla marki Antymateria
Agencja K2 Precise wspiera warszawską markę Antymateria (producenta rowerów) w działaniach SEM.
Celem kampanii SEM prowadzonej przez K2 Precise jest zwiększenie świadomości marki Antymateria na warszawskim rynku rowerowym oraz wzrost sprzedaży.
W ramach działań agencja prowadzi kampanie w wyszukiwarce oraz wspiera promocję produktów Antymateria m.in. Miasto ON, Miasto ONA oraz roweru typu Gravel. Agencja wspiera także serwis rowerowy firmy poprzez kampanię store-visit, która zachęca do odwiedzenia serwisu poprzez odpowiednie skonfigurowanie reklamy w wyszukiwarce. K2 Precise dba również o odpowiednie raportowanie i analizę wyników kampanii z wykorzystaniem narzędzia Google Data Studio.
Antymateria to firma produkująca lekkie, proste i szybkie rowery, funkcjonalnie przystosowane do miejskiej jazdy. Firma projektuje, kompletuje i montuje wszystkie rowery ręcznie w Warszawie. Produkcja rowerów opiera się na komponentach wytwarzanych na zamówienie, przez sprawdzonych dostawców z Tajwanu, Niemiec, Włoch i Wielkiej Brytanii. Właścicielem firmy Antymateria jest Przemek Janusz Żebrowski, który jest również udziałowcem Grupy K2. W przeszłości Żebrowski pełnił funkcję prezesa zarządu Grupy K2 Internet. Jednak w 2013 roku postanowił zakończyć pracę w korporacji, skupiając się na biznesie, który upowszechnia zdrowy styl życia wśród mieszkańców Warszawy.
Dołącz do dyskusji: K2 Precise prowadzi działania SEM dla marki Antymateria