Kampania wizerunkowa grupy Aegon
Pierwsza kampania grupy Aegon realizowana jest pod hasłem "Aegon się nie reklamuje, sprawdź dlaczego nie musi". Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki Aegon w Polsce.
W ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, Polsat, TVN, TVN 24, Discovery) będzie można obejrzeć 30 - sekundowe filmy reklamowe, układające się w serial.
Ze strony Grupy Aegon za kampanię, przygotowaną we współpracy z agencją reklamową Drimmtimmtimm, odpowiedzialni są: Dariusz Salata (Członek Zarządu), Hubert Kostrzyński (Kierownik Działu Marketingu), Agnieszka Swoboda i Maria Rak. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.
Kampania zostanie wsparta działaniami w internecie i BTL. Działania w internecie przygotowała firma Point of View. Wizerunek nowej strony internetowej www.aegon.pl , która będzie dostępna wraz z początkiem kampanii opracowała firma E-point. Projekty graficzne związane z BTL opracowała agencja Drimmtimmtimm.
Aegon na polskim rynku finansowym działa od 1999 r., a pod nazwą Aegon Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna (Aegon Tu na Życie S.A.) od 7 grudnia 2005 r. Obecnie Aegon koncentruje się na dwóch segmentach rynku finansowego. Aegon Tu na Życie S.A. specjalizuje się tworzeniem i zarządzaniem długoterminowymi programami inwestycyjno-oszczędnościowymi w formie polis na życie. Aegon Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. zarządza Aegon Otwartym Funduszem Emerytalnym, działającym w ramach kapitałowej części systemu ubezpieczeń społecznych. Obecnie Aegon w Polsce ma ok. 450 tys. klientów.
Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa grupy Aegon