SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania wizerunkowa grupy Aegon

Pierwsza kampania grupy Aegon realizowana jest pod hasłem "Aegon się nie reklamuje, sprawdź dlaczego nie musi". Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki Aegon w Polsce.

W ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, Polsat, TVN, TVN 24, Discovery) będzie można obejrzeć 30 - sekundowe filmy reklamowe, układające się w serial.

Ze strony Grupy Aegon za kampanię, przygotowaną we współpracy z agencją reklamową Drimmtimmtimm, odpowiedzialni są: Dariusz Salata (Członek Zarządu), Hubert Kostrzyński (Kierownik Działu Marketingu), Agnieszka Swoboda i Maria Rak. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.

aegon

Kampania zostanie wsparta działaniami w internecie i BTL. Działania w internecie przygotowała firma Point of View. Wizerunek nowej strony internetowej www.aegon.pl , która będzie dostępna wraz z początkiem kampanii opracowała firma E-point. Projekty graficzne związane z BTL opracowała agencja Drimmtimmtimm.


Aegon na polskim rynku finansowym działa od 1999 r., a pod nazwą Aegon Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna (Aegon Tu na Życie S.A.) od 7 grudnia 2005 r. Obecnie Aegon koncentruje się na dwóch segmentach rynku finansowego. Aegon Tu na Życie S.A. specjalizuje się tworzeniem i zarządzaniem długoterminowymi programami inwestycyjno-oszczędnościowymi w formie polis na życie. Aegon Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. zarządza Aegon Otwartym Funduszem Emerytalnym, działającym w ramach kapitałowej części systemu ubezpieczeń społecznych. Obecnie Aegon w Polsce ma ok. 450 tys. klientów.

  • Więcej informacji:
  • Aegon

Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa grupy Aegon

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl