Kanał Sportowy z 800 tys. subskrybentów i programem o I lidze piłkarskiej
W weekend liczba subskrybentów youtube’owego Kanału Sportowego przekroczyła 800 tys. Na kanale w niedzielę zadebiutował „Magazyn PierwszaKlasa” dotyczący piłkarskiej Fortuny 1 Ligi.
200 tys. subskrybentów Kanał Sportowy pozyskał przez ostatnie 3,5 miesiąca - poziom 600 tys. osiągnął na początku listopada ub.r.
Kanał w praktyce działa od marca 2020 roku, jego właścicielami i głównymi autorami są Michał Pol, Krzysztof Stanowski, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski. Sukcesywnie rozwijano jego ofertę, na początku lutego pojawił się magazyn „SUPERzręczni” o piłce ręcznej, https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kamil-gapinski-superzreczni-magazyn-pilki-recznej-kanal-sportowy-superliga a we wcześniejszych miesiącach m.in. cykl wywiadów Małgorzaty Domagalik „Niech gadają”, Siat i Mat” z Aleksandrą Rajewską i Pawłem Siezieniewskim, wspólny program Roberta Mazurka i Krzysztofa Stanowskiego, „Polacy pod lupą” z Mateuszem Borkiem i Adamem Sławińskim, program Adama Kotleszki o futbolu kobiecym, „Bonjour Ligue 1” o francuskiej lidze piłkarskiej i „Królewska gra” o szachach.
- Dziękujemy i nie zwalniamy tempa! Wkrótce kolejne nowe programy i nowe transfery - zapowiedział w niedzielę na Twitterze Maciej Sawicki, od września ub.r. prezes Kanału Sportowego
Dziękujemy i nie zwalniamy tempa! Wkrótce kolejne nowe programy i nowe transfery 🔥! https://t.co/QWioCRL57L
— Maciej Sawicki (@Maciej_Sawicki) February 20, 2022
Dotychczas na Kanale Sportowym zamieszczono 1,8 tys. materiałów, które zanotowały łącznie ponad 306 tys. odtworzeń. Najpopularniejsze są odcinki „Hejt Parku” z Marcinem Najmanem (8,1 mln wyświetleń), Jasiem Kapelą (4,5 mln) i Sławomirem Mentzenem (4 mln). Natomiast najwyższą oglądalność na żywo osiągnął niedawny odcinek programu z Czesławem Michniewiczem, który w szczytowym momencie oglądało 106 tys. użytkowników. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/czeslaw-michniewicz-korupcja-polaczenia-z-fryzjerem-tlumaczy-sie
Ponadto działa Kanał Sportowy Extra, z relacjami z kulis, najciekawszymi fragmentami programów i dodatkowymi treściami. Subskrybuje go 202 tys. internautów, a opublikowane nieco ponad 280 materiałów zanotowało łącznie 41 mln wyświetleń.
W połowie września ub.r. na kilka godzin Kanał Sportowy został usunięty omyłkowo przez administrację YouTube’a.
„Magazyn PierwszaKlasa” na Kanale Sportowym
W niedzielę o godz. 17:00 zaplanowano emisję na Kanale Sportowym pierwszego odcinka „Magazynu PierwszaKlasa” poświęconego piłkarskiej Fortunie 1 Lidze. Jego gospodarzem jest Adam Kotleszka, od kilku lat związany z Grupą Weszło.
Dzisiaj kolejna pozycja debiutuje w ramówce KS ‼️ 🤓
— Kanał Sportowy (@Sportowy_Kanal) February 20, 2022
Magazyn PierwszaKLASA. Rozmowy o tym, co dzieje się na zapleczu Ekstraklasy ⚽ Miedź, Widzew, Korona i spółka idą pod lupę 🔎
17:00 ➡️ https://t.co/9lKpQpzJq2 pic.twitter.com/kjitc81iVc
W ub.r. Kanał Sportowy zanotował ponad 10 mln zł przychodów, a w br. chce mieć 17-20 mln zł. Maciej Sawicki zapowiedział rozwój oferty kanału i nowe umowy reklamowe, a także uruchomienie aplikacji na urządzenia mobilne i smart TV oraz własnej platformy streamingowej.
Dołącz do dyskusji: Kanał Sportowy z 800 tys. subskrybentów i programem o I lidze piłkarskiej
Ziobro sportu.