Potrzebna agencja do obsługi kampanii Kancelarii Premiera w internecie
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów prowadzi przetarg dotyczący przeprowadzenia w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych kampanii informacyjnych przez nią realizowanych. Budżet to 800 tys. zł netto.
Wybrana w przetargu agencja zajmie się realizacją w internecie, w szczególności w social mediach, kampanii informacyjnych zlecanych przez KPRM.
Jak podaje kancelaria premiera, celem zaplanowanych przez nią kampanii społecznych będzie informowanie o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.
Budżet tych działań wynosi 800 tys. netto (bez VAT). Zwycięska firma będzie pracować dla KPRM do 26 grudnia br. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 20 lutego br.
Przypomnijmy, że równolegle KPRM prowadzi przetarg na zakup powierzchni reklamowej w prasie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja do obsługi kampanii Kancelarii Premiera w internecie