Karol Okrasa przedstawia Mąkę Polkę
„Uda się” – pod tym hasłem ruszyła kampania launchująca nową markę – mąkę Polkę, za której produkcją stoją Młyny Szczepanki. Ambasadorem reklamowym nowości jest mistrz kuchni Karol Okrasa.
Koncept i strategia marki oraz produktów, identyfikacja wizualna, plan działań marketingowych oraz kreacja i realizacja kampanii launchującej, to efekt wielu miesięcy współpracy Młynów Szczepanki z agencją Advalue. Właśnie ruszyła emisja spotu w telewizji, z Karolem Okrasą w roli głównej. Działania komunikacyjne obejmują również digital, social media i prasę handlową.
- Karol jest świetnym fachowcem, doceniającym polską kuchnię i odkrywającym jej nieco zapomniane smaki. Wie o czym mówi i wie z czego gotować. Od początku to właśnie z Nim chcieliśmy współpracować - powiedziała Małgorzata Malinowska, wiceprezeska Młynów Szczepanki.
To właśnie historię Karola Okrasy poznajemy w 30-sekundowym spocie. Hasło kampanii „Uda się” podkreśla pozytywny, nowoczesny, nakierowany na przyszłość charakter marki, z którą „uda się wszystko, na co masz w życiu apetyt”.
- Okazuje się, że odbiorcy są ciekawi nowej mąki, ale ze sprawdzonego źródła, cały czas obserwujemy wzrost zainteresowania naszą Mąką Polką – powiedziała Małgorzata Malinowska, wiceprezeska Młynów Szczepanki.
Dołącz do dyskusji: Karol Okrasa przedstawia Mąkę Polkę