Kasztelan ponownie z loterią podkapslową
Ruszyła właśnie ogólnopolska loteria marki Kasztelan (Carlsberg Polska), wspiera ją kampania reklamowa. Przygotowały ją Brainbox i Dynamo.
Kasztelan w tym roku podzieli się ze swoimi konsumentami dodatkowymi puszkami, które wygrać można w podkapslowej loterii. Mechanizm jest prosty - wystarczy kupić piwo Kasztelan Jasne Pełne lub Kasztelan Niepasteryzowane w promocyjnym opakowaniu i sprawdzić kapsel lub kluczyk.
Każdy zwycięski kapsel albo kluczyk to wygrany Kasztelan Jasne Pełne w puszce 0,5l do odbioru. Tegoroczną nowością są „kapsle pocieszenia” z hasłami zachęcającymi do dalszej zabawy, jak np.: „Spróbuj Waść jeszcze raz” czy „Skucha! Waść dalej szuka”.
Kampania wspiera loterię Kasztelana
23 kwietnia wystartuje kampania telewizyjna wspierająca loterię z nową reklamą osadzoną w znanej i lubianej przez konsumentów platformie komunikacyjnej „Racz Waść Wpaść”.
W spocie na współczesnym grillu pojawia się Kasztelan i dzieli się tym co najlepsze, przenosząc bohaterów na wyjątkowe spotkanie przy grillu w stylu staropolskiej biesiady. Kasztelan zachęca do wzięcia udziału w loterii hasłem: „pod kapsle kukajcie, piwo wygrywajcie!”.
Kampania będzie emitowana w ogólnopolskiej telewizji i kanałach tematycznych.
Reklamę w reżyserii Szymona Pawlika stworzyła agencja Brainbox, producentem jest studio filmowe Dynamo, zza kamery operował Marek Sanak, a nowoczesne tło muzyczne z nutką tradycji skomponował Auer.
Dołącz do dyskusji: Kasztelan ponownie z loterią podkapslową
Niestety nie ma możliwości wymiany kapsli z oznaczeniem "Wygrana!".
Zwiedziłem 2 duże miasta i w żadnym nie udało mi się wymienić kapsli na piwo.
W podanych na stronie punktach odbioru, sprzedawcy robią wielkie oczy na widok kapsli.
Cała promocja to jedna wielka ściema!
Bo jesteś jedynym który trafił wygrane kapsle