Katarzyna Bujakiewicz promuje ubezpieczenie Onkopolisa w BZ WBK-Aviva (wideo)
Aktorka Katarzyna Bujakiewicz została ambasadorką marketingową ubezpieczenia Onkopolisa oferowanego przez BZ WBK-Aviva klientom Banku Zachodniego WBK. Akcję ubezpieczyciel przygotował wspólnie z agencjami Peppermint i Simplicity.
Katarzyna Bujakiewicz została wybrana do promowania Onkopolisy m.in. dlatego, że angażuje się w różne akcje społeczne dotyczące walki z chorobami nowotworowymi, m.in. w działania Drużyny Szpiku. - Jej postawa i działania wpierające chorych zmagających się z rakiem są bliskie naszym wartościom. Ufam, że wspólnie przekonamy klientów do odpowiedzialnej postawy i zapewnienia sobie bezpieczeństwa finansowego na wypadek jednej z najgroźniejszych chorób - komentuje Remigiusz Ślipiec, członek zarządu BZ WBK-Aviva TU odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.
Reklamy z udziałem Bujawkiewicz podkreślają, że przypadku diagnozy nowotworu Onkopolisa może zapewnić pomoc finansową w postaci jednorazowej wypłaty nawet do 200 tys. zł, a dodatkowo oferuje szeroki pakiet różnych usług pomocy medycznej zarówno profilaktycznej, jaki i onkologicznej.
Onkopolisa będzie dostępna w placówkach Banku Zachodniego WBK od 1 lipca. BZ WBK-Aviva planuje długoterminową współpracę marketingową z Katarzyną Bujakiewicz.
Aktora w ostatnich miesiącach wzięła udział w kampanii wody Nałęczowianka, a w ub.r. wystąpiła w spocie Formuły Junior Box w Play.
Działania reklamujące Onkopolisę są obecnie realizowane w oddziałach BZ WBK (m.in. plakaty na szybach), a z początkiem lipca obejmą też telewizję.
Kampania została przygotowana przez BZ WBK-Aviva we współpracy z agencjami reklamowymi Peppermint i Simplicity. Ta pierwsza odpowiadała za przygotowanie strategii komunikacji i claimu Onkopolisy.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Bujakiewicz promuje ubezpieczenie Onkopolisa w BZ WBK-Aviva (wideo)