Katyń oraz Goli i Bosi reklamują się w Cannes
Standardowe i niekonwencjonalne działania podjęli polscy nadawcy,aby rozreklamować swoje produkty na MIPTV 2008 w Cannes. W mediachi na ulicy obecne są kampanie filmu Katyń Andrzeja Wajdy orazformatu 'Goli i Bosi' ATM Grupy.
Jeszcze przed rozpoczęciem targów MIPTV 2008 na głównej stronieinformacyjnej przez kilka tygodni obecny był layout KatyniaAndrzeja Wajdy. W trakcie tygodnia targowego Telewizja Polskakampanię przeniosła do prasy skierowanej do branży międzynarodowej,którą codziennie czyta około 16 tys. osób uczestniczących w tychnajpopularniejszych na świecie targach.
W mniej standardowy sposób w Cannes postanowiła zareklamowaćGołych i Bosych ("Stark Naked") ATM Grupa. Przed pałacem targowymznajdującym się nad portem w Cannes przeprani w szlafroki modelerozdają ulotki informacyjne. W formacie Goli i Bosi szóstkauczestników bez pieniędzy i ubrań zostaje zamknięta wnaszpikowanych kamerami domu. Aby zdobyć pieniądze, codzienniebiorą udział w specjalnych teleturniejach.
Na MIPTV obecne są też kampanie dokumentu Wielkie ucieczki("Great Escapes") TVN. Duży folder informacyjny wydała polskakomórka HBO na poprzedzającym targi weekendzie poświęconymproduktom dokumentalnym MIPDOC. Elegancko wydany folder otrzymałkażdy uczestnik MIPDOC.
MIPTV 2008 - targi sprzedaży kontentu audiowizualnego - potrwająw Cannes do końca tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Katyń oraz Goli i Bosi reklamują się w Cannes