Kielce zapraszają na weekend
15 sierpnia ruszy ogólnopolska kampania billboardowa promującaKielce. Akcja outdoorowa jest główną nagrodą w konkursie ZłoteFormaty w ramach zorganizowanego przez Ströer Out-of-Home Media IIFestiwalu Promocji Miast i Regionów.
Dwutygodniowa kampania o wartości 100 tys. zł będzie prowadzonana 300 billboardach grupy Ströer w pięciu miastach: Warszawie,Krakowie, Łodzi, Lublinie i Katowicach. Celem promocji jestzachęcenie mieszkańców dużych miast, młodzieży, studentów iwszystkich zainteresowanych do odwiedzenia Kielc.
Autorami kreacji są: fotograf Krzysztof Pęczalski i projektantMichał Obiedziński.
Kampania stanowi główną nagrodę w konkursie Złote Formaty wramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów, organizowanego przezStröer Out-of-Home Media, firmę reklamy zewnętrznej. Do tegorocznejedycji konkursu, która zakończyła się 22 kwietnia 2008 r. Kielcezgłosiły stronę www.itv.kielce.eu, której projektzwyciężył w kategorii Strona Internetowa. Kielce pokonały Giżycko iStarogard Gdański, które zajęły odpowiednio II i III miejsce.Łącznie w tegorocznym konkursie Złote Formaty 103 miasta zgłosiły213 projektów, które realizowały cele promocyjne miast lub regionówi służyły budowaniu ich pozytywnego wizerunku.
Dołącz do dyskusji: Kielce zapraszają na weekend