Klienci coraz dłużej namyślają się przed dokonaniem zakupu online
34 godziny i 19 minut potrzebuje przeciętny amerykański klientprzed dokonaniem zakupu w Internecie - wynika z badania firmyScanAlert.
To znaczący wzrost w porównaniu z 2005 rokiem, gdy na podjęcietakiej decyzji amerykańscy klienci potrzebowali średnio około 15godzin.
Według ScanAlert główną przyczyną, dla której wydłużył się czasna dokonanie zakupu online, jest szybko rosnąca liczbainternetowych sklepów. Przez to wyszukiwanie produktów iporównywanie cen w różnych serwisach działających na rynkue-commerce zajmuje użytkownikom coraz więcej czasu.
Wpływ mają także tzw. koszyki, do których klienci internetowychsklepów przenoszą produkty, które być może w przyszłości zdecydująsię zakupić. Po wielu dniach wracają do nich bądź nie, co równieżmoże mieć wpływ na wynik badania.
Firma ScanAlert oparła swoje wyniki na badaniu zachowań 128milionów internautów, odwiedzających 470 sklepów online.
Dołącz do dyskusji: Klienci coraz dłużej namyślają się przed dokonaniem zakupu online