Klienci reklamują „pożyczkę na 5 proc.” w Kasie Stefczyka
Startuje kampania reklamowa pożyczki gotówkowej w Kasie Stefczyka, której bohaterami są klienci tej oferty. Akcje obejmuje telewizję, prasę, radio, internet oraz outdoor.
Bohaterami nowych reklam Kasy Stefczyka są jej faktyczni klienci. W kampanii uzasadniają, dlaczego skorzystali z oferowanej przez Kasę pożyczki gotówkowej oprocentowanej na 5 proc.
- Zależało nam na pokazaniu, że osoby, które istnieją naprawdę, które naprawdę są członkami Kasy Stefczyka, są zadowolone z usług tej Kasy na tyle, by wystąpić w reklamie i publicznie o tym powiedzieć - wyjaśnia Zuzanna Kosecka, wiceprezes agencji Apella, która przygotowała kreację tej kampanii. - Osoby te są najbardziej wiarygodnymi ambasadorami marki i zależało nam, aby to dzięki nim i ich prawdziwym historiom przekaz dotarł do osób, które dotąd nie poznały korzyści płynących z członkostwa w Kasie - dodaje.
Akcja reklamowa od 11 listopada jest prowadzona w radiu (stacje z pakietu Zet Barometr+), 16 listopada zacznie się na outdoorze, 18 listopada - w telewizji (stacje z oferty TVP i Polsatu, TV Trwam, kanały tematyczne) i internecie, a 28 listopada - w prasie („Tygodnik Podlaski”, „Echo Katolickie”).
Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajęła się agencja Apella, a produkcja spotów - wytwórnia Kalina.
Dołącz do dyskusji: Klienci reklamują „pożyczkę na 5 proc.” w Kasie Stefczyka