„Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych. „Claudia” ze sprzedażą niższą o 50 tys. egz.
W lutym 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Świat Kobiety”, z kolei najwięcej straciła „Claudia”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2015 roku wyniosła 394 340 egz. W porównaniu do lutego 2014 roku zmniejszyła się ona o 6,59 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 359 920 egz., po wzroście o 11,44 proc. - największym w zestawieniu.
Ostatnia pozycja na podium należała do „Poradnika Domowego” (Edipresse Polska), który rok wcześniej był czwarty. Jego wynik sprzedażowy zwiększył się o 10,39 proc. do 307 908 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 21,64 proc., odnotowała „Claudia” (Grupa Burda), która zajęła miejsce piąte. Sprzedaż ogółem tego tytułu w lutym br. wyniosła 181 663 egz.
Wirtualnemedia.pl | luty | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 489 894 | 394 340 | 394 340 | 469 631 | 422 175 | 422 175 |
Świat Kobiety | 469 951 | 359 920 | 359 920 | 409 957 | 322 984 | 322 984 |
Poradnik Domowy | 407 040 | 307 908 | 307 908 | 393 390 | 278 915 | 278 915 |
Dobre Rady | 463 000 | 301 828 | 301 828 | 500 000 | 369 368 | 369 368 |
Claudia | 318 795 | 181 663 | 181 663 | 386 565 | 232 921 | 231 821 |
Cała Ty | 235 829 | 136 792 | 136 792 | 347 000 | 163 225 | 163 225 |
Olivia | 224 979 | 122 932 | 122 932 | 234 968 | 151 658 | 151 658 |
W lutym br. w porównaniu do stycznia br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem, pochwalić się mógł „Poradnik Domowy” - było to 16,84 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 13,72 proc., odnotowała „Olivia” (Wydawnictwo Bauer).
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | luty | styczeń | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 489 894 | 394 340 | 394 340 | 434 414 | 361 240 | 361 240 |
Świat Kobiety | 469 951 | 359 920 | 359 920 | 444 773 | 354 134 | 354 134 |
Poradnik Domowy | 407 040 | 307 908 | 307 908 | 396 830 | 263 523 | 263 523 |
Dobre Rady | 463 000 | 301 828 | 301 828 | 480 000 | 317 131 | 317 131 |
Claudia | 318 795 | 181 663 | 181 663 | 314 238 | 195 595 | 195 595 |
Cała Ty | 235 829 | 136 792 | 136 792 | 240 000 | 144 818 | 144 818 |
Olivia | 224 979 | 122 932 | 122 932 | 224 957 | 142 477 | 142 477 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych. „Claudia” ze sprzedażą niższą o 50 tys. egz.