1,28 mln widzów „Koła fortuny”. TVP2 zdecydowanym liderem
Teleturniej „Koło fortuny” na początku sezonu 2019/2020 ogląda średnio 1,28 widzów. TVP2 w czasie emisji audycji jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w 4+ i wiceliderem w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„Koło fortuny” w sezonie 2019/2020 na antenie TVP2 oglądać można w okresie od 2 września br. w dni powszednie o godz. 16.00, oraz w weekendy i święta o 14.35. Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków produkcji do 2 października wyniosła 1,28 mln osób, co przełożyło się na 16,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,40 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 8 września, który obejrzało średnio 2,42 mln osób.
Dwójka w czasie emisji audycji jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Drugie miejsce zajmuje Polsat, który ma w tym paśmie 11,98 proc. udziału. Dalej plasują się: TVP1 (6,97 proc.) oraz TVN (5,51 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka zajmuje miejsce drugie.
„Koło fortuny” jest oparte na amerykańskim formacie „Wheel of Fortune”. Teleturniej widzom Dwójki znany jest z lat 1993-1998 i 2007-2009.
Od odcinka z 7 września gospodarzem teleturnieju jest Norbert „Norbi” Dudziuk, który w tej roli zastąpił Rafała Brzozowskiego (bez zmian współprowadzącą jest Izabella Krzan). Jest to efekt decyzji Telewizji Polskiej, która postanowiła zamienić ze sobą gospodarzy „Koła fortuny” i „Jakiej to melodii?”.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,28 mln widzów „Koła fortuny”. TVP2 zdecydowanym liderem